Guest Audio Concept Posted December 29, 2004 Posted December 29, 2004 Skickliga HiFi+ har usett årets bästa produkter, och enligt dem blev Dulcet en av dessa. Att de var riktigt bra visste vi ju redan.... "Highly recommended and excellent value too" Chris Thomas, 2004 mvh, Audio Concept, robert Quote
Vee-Eight Posted December 29, 2004 Posted December 29, 2004 Nu kommer en viss pajsare från Kristianstad bli mallig... Quote
Timbre™ Posted December 29, 2004 Posted December 29, 2004 Som "vad är det jag alltid har sagt" o.s.v. :cool: Quote
Tux Posted December 30, 2004 Posted December 30, 2004 Skulle gissa på att kommentaren helt sonika är: "Snoogens!" :clown: ... Förövrigt är det en häftig högtalare! //Pontus Quote
Ranefjord Posted December 30, 2004 Posted December 30, 2004 Vee-Eight: ...eller: Nu anser även hifi+ att Ranefjord har bäst koll . Man får ju läsa mellan raderna liksom :cool: ...sen kan man ju vinkla det lite som man vill?! Jag misstänkte faktiskt rätt tidigt att det skulle bli en 'årets produkt'. Jag tycker också att de är väl värda det (bevisligen). Det finns så många minimonitorer på marknaden idag att ribban för vad man kallar för 'prisvärt' och 'bättre än sin prisklass' är svårt att avgöra. En best-buy-högtalare måste verkligen sticka ut rejält och göra någonting väldigt bra för att inte bara bli en i mängden. Dulcet är en av dem tycker jag. Quote
Recommended Posts