bigblue Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Ska åka till Tokyo nästa år och jag ville höra om någon har tips på hifi-relaterade besök som man bör göra. Både skivor och hifi-prylar är av intresse . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 (edited) Inte blivit tid för besök i några HiFi-butiker. Men har däremot mycket att berätta om matställen i Tokyo. Du bör inte missa att äta Kobekött, ett minne för livet.✌✌✌ Som en riktigt bra konsert. Edited November 8, 2015 by figge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Här är en väldigt trevlig tråd som Harryup skrev 2009. Allt är inte från Tokyo dock. "Vi åkte en bit på semestern., Nu butik nr 3 Dynamic 5555, jahaja nu har vi hittat den riktiga 5555" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigblue Posted November 8, 2015 Author Share Posted November 8, 2015 Inte blivit tid för besök i några HiFi-butiker.�� Men har däremot mycket att berätta om matställen i Tokyo. Du bör inte missa att äta Kobekött, ett minne för livet.✌✌✌�������� Som en riktigt bra konsert. Tack Figge. Mattips tar jag gärna emot också då detta kommer bli en central del av upplevelsen. Håller med om att en Kobebiff är något alldeles extra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigblue Posted November 8, 2015 Author Share Posted November 8, 2015 Här är en väldigt trevlig tråd som Harryup skrev 2009. Allt är inte från Tokyo dock. "Vi åkte en bit på semestern., Nu butik nr 3 Dynamic 5555, jahaja nu har vi hittat den riktiga 5555" Strålande Richard. Denna tråda hade jag missat. Att kunna göra om det Harryup har fått vara med om verkar snudd på omöjligt. Men jag ska se om jag kan få audiens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 I följande tråd finns mer inspiration inför din resa till Japan: Calle_jr i Japan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 I följande tråd finns mer inspiration inför din resa till Japan: Calle_jr i Japan Ja just det, calle_jr var ju där nästan samtidigt. Perfekta återblickar en söndagseftermiddag på hösten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Om du hittar p-vakterna som harryup plåtade så får du i uppdrag att filma dem. Snacka om highend p-vakter! Jag hittade bäst skivaffärer i stadsdelen Bunkyo i norra Tokyo. För övrigt en stadsdel som under Edo-perioden beboddes av samurajer. Hifi är ju bäst i Akihabara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts