exPERten Posted September 22, 2015 Posted September 22, 2015 Någon här som äger en och är med på utvecklingen av uppgradering som drivs av komstruktören John Westlake? Quote
LarsS Posted September 23, 2015 Posted September 23, 2015 Sålde min M-DAC för några veckor sedan eftersom John bytte färdriktning i DAC-projektet. Med som sponsor (#10) i crowdfundingen av DAC'en (FDAC) som John håller på att designa. Quote
exPERten Posted September 23, 2015 Author Posted September 23, 2015 Sålde min M-DAC för några veckor sedan eftersom John bytte färdriktning i DAC-projektet. Med som sponsor (#10) i crowdfundingen av DAC'en (FDAC) som John håller på att designa. Det "nicket" känner jag igen. Visst hade du planer på att åka ner till John? Själv funderar jag på att köra min M-DAC som hörlursförstärkare framöver. Den skall dock ner till John för en "fusion" behandling när väl FDAC är klar och levererad. Quote
LarsS Posted September 24, 2015 Posted September 24, 2015 Det "nicket" känner jag igen. Visst hade du planer på att åka ner till John? Själv funderar jag på att köra min M-DAC som hörlursförstärkare framöver. Den skall dock ner till John för en "fusion" behandling när väl FDAC är klar och levererad. Fortfarande planer på att åka ner till John när väl FDAC är klar för leverans (vilket år som helst ... ;-) ). M-DAC'en stod o samlade damm hos mig i väntan på uppgraderingen som nu inte händer. Använder sedan ett år Norma's inbyggda DAC som slår M-DAC i mina öron. Hörlurar använder jag inte. Quote
Recommended Posts