Chr. R. Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 (edited) Idet jeg skal flytte, skal jeg have solgt det sidste af mit audio udstyr, herunder en masse sjældne CD'ere hvoraf mange fortsat er ubrugte og forseglet. Jeg vil i den kommende periode tilføje flere ting og komme med mere information og fotos. Noget af det udstyr jeg fortsat er tilbage er: Specielt fremstillet Peak Consult rack - 100% som nyt. Pris 15.000 dkr. med fragt. Uden emballage, men med dyre Finite fødder (nypris tæt på 5.000 dkr.). 1 sæt Peak Consult Kepheus - fremtræder ligeledes som 100% nye. Pris 210.000 dkr. inkl. transport (Danmark og Sverige). Er fremstillet i en speciel version til mig, og er f.eks. det eneste sæt med Peak Consult tekst på støvhætten. Er med Momentum mellemtone og diskant. Viola Cadenza pre som kan leveres med enten den originale kasse eller en lækker specielt fremstillet trækasse. En test af netop min Cadenza kan læses her: http://www.pladespilleren.dk/Anmeldelser-t...la-Cadenza.html Bemærk det er den seneste nye version med bl.a. 2 sæt XLR indgange, og den eneste brugte jeg har set udbudt til salg brugt. Pris: 75.000 dkr med fragt. Nypris er tæt på 200.000 dkr. uden den også dyre trækasse. Fremstår 100% som ny Peak Consult strømkabel. Pris 4.000 dkr. ------ Af de specielle CD'ere jeg sælger kan nævnes: Kraftwerk Maximum-Minimum i den yderst sjældne SACD version. Har både den engelske (International Version) og tyske GSA version i original forsegling (aldrig brugt). Diverse forskellige versioner af Roger Waters, Amused to Death. Jeg har både nye og brugte eksemplare og nok det største udbud af forskellige versioner du kan finde til salg noget sted. Det omfatter forskellige guld versioner, specielle japanske versioner, herunder en version som jeg aldrig har set udbudt noget sted! Update, den eneste version jeg nu har tilbage er den berømte guld version fra Mastersound i den såkalte Longbox version, og det tilmed i uåbnet version. Prisen er 2.000 dkr. inkl. forsendelse. De øvrige skiver er købt af et venligt Euphonia medlem fra Göteborg. Desuden en lang række specielle og sjældne jazz CD'ere. Annoncen er senest opdateret d. 1-8-2015. Edited August 1, 2015 by Chr. R. Quote
Recommended Posts