Jump to content

Recommended Posts

Guest musicus
Posted

Norges störste og äldste hifimessa drar igång igen till hösten, tror det er 14 gången i rad...

Från Gbg kör man E6 rakt norrut till Moss (25 mil/2.5 timme) parkerar (?) och tar färjan (30 min) över till Horten och hotellet ligger 2-300 meter från kajen....

324920d1433583933-hi-fi-messe-i-horten-2015-10-11-oktober-skjermbilde-2015-06-05-kl.-16.21.28.jpg

mvh

Guest musicus
Posted
Vi kommer att ställa ut tillsammans med en norsk partner - vilket vi ser mycket fram emot! Norges trevligaste mässa - sägs det :)

Norges enda, seriösa! ;) men den er nog lite mer personligen och intim enn dom stora mässerna...får man fråga vilka ni ska ställa ut ihop med?

Kommer nog övervara om jag hinner, har bara missat 1 av alla dom som varit så man får följa upp en god tradition :)

...sen er det jo i mina hemtrakter så man möter mycket gamle hifikompiser ...

mvh

Posted
Norges enda, seriösa! ;) men den er nog lite mer personligen och intim enn dom stora mässerna...får man fråga vilka ni ska ställa ut ihop med?

Kommer nog övervara om jag hinner, har bara missat 1 av alla dom som varit så man får följa upp en god tradition :)

...sen er det jo i mina hemtrakter så man möter mycket gamle hifikompiser ...

mvh

Jag har bara hört bra saker om Horten-mässan!

Vad vi kommer att ställa ut är inte helt klart, men jag vågar i princip lova att vi kommer att visa högtalare ifrån Kaiser och Boenicke i kombination med väldigt spännande elektronik...:)

Guest musicus
Posted
Jag har bara hört bra saker om Horten-mässan!

Vad vi kommer att ställa ut är inte helt klart, men jag vågar i princip lova att vi kommer att visa högtalare ifrån Kaiser och Boenicke i kombination med väldigt spännande elektronik...:)

Jo den er bra, personlig på nått sätt! "vi" er det ihop med bebop hifi? :)

mvh

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...