Guest musicus Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Norges störste og äldste hifimessa drar igång igen till hösten, tror det er 14 gången i rad... Från Gbg kör man E6 rakt norrut till Moss (25 mil/2.5 timme) parkerar (?) och tar färjan (30 min) över till Horten och hotellet ligger 2-300 meter från kajen.... mvh Quote
Perfect sense Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 (edited) Vi kommer att ställa ut tillsammans med en norsk partner - vilket vi ser mycket fram emot! Norges trevligaste mässa - sägs det Edited June 9, 2015 by Perfect sense Quote
Guest musicus Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Vi kommer att ställa ut tillsammans med en norsk partner - vilket vi ser mycket fram emot! Norges trevligaste mässa - sägs det Norges enda, seriösa! men den er nog lite mer personligen och intim enn dom stora mässerna...får man fråga vilka ni ska ställa ut ihop med? Kommer nog övervara om jag hinner, har bara missat 1 av alla dom som varit så man får följa upp en god tradition ...sen er det jo i mina hemtrakter så man möter mycket gamle hifikompiser ... mvh Quote
Perfect sense Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Norges enda, seriösa! men den er nog lite mer personligen och intim enn dom stora mässerna...får man fråga vilka ni ska ställa ut ihop med? Kommer nog övervara om jag hinner, har bara missat 1 av alla dom som varit så man får följa upp en god tradition ...sen er det jo i mina hemtrakter så man möter mycket gamle hifikompiser ... mvh Jag har bara hört bra saker om Horten-mässan! Vad vi kommer att ställa ut är inte helt klart, men jag vågar i princip lova att vi kommer att visa högtalare ifrån Kaiser och Boenicke i kombination med väldigt spännande elektronik... Quote
Guest musicus Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Jag har bara hört bra saker om Horten-mässan! Vad vi kommer att ställa ut är inte helt klart, men jag vågar i princip lova att vi kommer att visa högtalare ifrån Kaiser och Boenicke i kombination med väldigt spännande elektronik... Jo den er bra, personlig på nått sätt! "vi" er det ihop med bebop hifi? mvh Quote
Perfect sense Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Jo den er bra, personlig på nått sätt! "vi" er det ihop med bebop hifi? mvh Helt korrekt Quote
Guest musicus Posted September 25, 2015 Posted September 25, 2015 Litt oppdatert og visstnok ny hjemmeside.... Hifimessen Horten 2015 mvh Quote
Perfect sense Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 (edited) GO WEST! Vi kommer att visa och demonstrera: www.perfect-sense.se/varumarken/spec www.perfect-sense.se/varumarken/boenicke www.perfect-sense.se/varumarken/ch-precision www.perfect-sense.se/varumarken/absolare www.perfect-sense.se/varumarken/kaiser Välkommen till Norge! Edited September 30, 2015 by Perfect sense Quote
kaap Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Har laget en liten video fra min tur til Horten messa 2015. -Kaap Quote
Perfect sense Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 (edited) Härligt! 03:20 och framåt visar ett klipp ifrån det svensk/norska-rummet med Kaiser, CH-Precision, Absolare och Vertex. Edited October 22, 2015 by Perfect sense Quote
Tubalo Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Har laget en liten video fra min tur til Horten messa 2015. -Kaap Vilken trevlig liten film!! Avspänd och vacker //Tubalo Quote
Recommended Posts