Timbre™ Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 Hade inte Euphonia en rejäl strömrenartest på gång? Ingenting går upp mot att vänta... Quote
Matrixen Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Ingenting går upp mot att vänta... Jo, det finns bilder och löpmeter med lyssningsintryck nedtecknande, men det kom en jobbattack och semester imellan. Vi vill inte lägga ut det innan vi känner att vi hinner göra det ordentligt. Räkna med att det kommer något efter semestertiderna! Hoppas ni har överseende Vi är ju glada amatörer och Hifi får komma efter kontrakterade åtaganden Quote
datar Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Jag ser fram emot detta! Tar er den tid ni behöver!! Quote
Timbre™ Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Vi är ju glada amatörer och Hifi får komma efter kontrakterade åtaganden Det kan vi nog skriva under med hela forumet på. Detta är ett fritidsintresse och fritiden varierar ju genom livet. Quote
K-man Posted July 31, 2006 Author Posted July 31, 2006 Detta är ett fritidsintresse och fritiden varierar ju genom livet. Oj så sanna ord!!!! ...ibland har man LITE fritid...och ibland ingen alls... \\K-man Quote
sladd Posted August 1, 2006 Posted August 1, 2006 Oj så sanna ord!!!! ...ibland har man LITE fritid...och ibland ingen alls... \\K-man Halsningar fran Greece! Klart det maste finnas semster i livet Timbre: Hello fran George med Amati Anniversaro i Athen mvh . Quote
Engelholm Audio Posted August 1, 2006 Posted August 1, 2006 Halsningar fran Greece!Mmm...glöm inte äta en Grekis Bondsallad för mig, Sladd! Quote
K-man Posted August 1, 2006 Author Posted August 1, 2006 Halsningar fran Greece! Klart det maste finnas semster i livet Åhh...din gottegris! ...får no gbli en sväng till Grekland rätt som det är...det finns vissa önksemål om det i familjen.. Vänligen \\K-man Quote
new order Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 Jag har lite frågor generellt om nätrenare.Hoppas att det är ok om jag ställer de i din tråd K-man! Kräver nätfilter generellt jordade uttag för att prestera eller är det individuellt? PS audio har en liten läcker nätrenare son heter UPC-200 samt en variant som har tillägget HB,alltså en inbyggd humbuster,se länk.Vad tror ni om detta filter.Är det bra?Har hört talas om att vissa konstruktioner kan vara lite dynamikbegränsande.Stämmer det? Ett nätfilter är min nästa hifi-uppgradering (om ni inte redan räknat ut det ),så jag vill läsa in mig lite på dessa.Har hört ett Transparents filter och gillat samt hört förbättringarna via detta. Jag kommer att använda det enbart på min cd-spelare och förstärkare.De andra prylarna får fortsätta ha fulel! Quote
K-man Posted August 5, 2006 Author Posted August 5, 2006 Jag har lite frågor generellt om nätrenare.Hoppas att det är ok om jag ställer de i din tråd K-man! Helt OK för min del! ...möjligen kanske det är fler som läser/svarar en ny tråd med en dylik fråga i topic... Blir intressant att se vad som blir ditt val! \\K-man Quote
Guest asimov66 Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 new order: min supra lorad nätfilter mojäng kräver jordat för att åskskyddet skall fungera. Quote
Timbre™ Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 Hello fran George med Amati Anniversaro i Athen The hifi world is a small place... Tack och hälsa tillbaka! Quote
new order Posted August 9, 2006 Posted August 9, 2006 Helt OK för min del! ...möjligen kanske det är fler som läser/svarar en ny tråd med en dylik fråga i topic... Blir intressant att se vad som blir ditt val! \\K-man Jag följer ditt råd K-man och startar en ny tråd. /n.o Quote
snaggvovve Posted June 3, 2007 Posted June 3, 2007 Jag följer ditt råd K-man och startar en ny tråd. /n.o Nya tråden Quote
Recommended Posts