Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag har uppgraderat mina tweaks, så nu ger jag bort alla mina VibraDome Heaven, en sten till varje person. Jag betalar frakten inom Sverige. Skicka PM med din adress så skickar jag stenen.

VibraDome Heaven var top of the line tweaket år 2013-2014 och kostade $400 dollar då. Jag har njutit mycket av ljudet från dessa magiska stenar.

Stenen läggs varsomhelst ovanpå chassit vilket rengör jitter från anläggningen. Detta gör ljudet mjukare som att sväva uppe i himlen. Musiken blir mer transparent, öppet och luftigt med större ljudbild och upplösning. Den är endast gjord för digitala komponenter som CD spelare, dator transport eller DAC.

VibraDome Heaven var så bra att en hel fabrik var dedikerad till att bygga dessa himmelska stenar. Men nu har materialet tagit slut så dessa kommer inte byggas något mer. Jag har bara runt 100 stenar kvar, sen är de borta för evigt. De första 30 som skickar PM kommer få de finaste stenarna som jag har valt ut, efter det har jag några dussin av "b-stock" som har mindre skönhetsmärken på, alla dessa är i nytt skick, oanvända. Och de sista stenarna har jag använt själv i min anläggning, de är inte lika fina som b-stock, men har samma ljudkvalité.

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=BchYZFdRAIU

VibraDome.jpg

VibraDome2.jpg

Edited by Patrick82
  • 1 month later...
Posted (edited)

Jag kommer åka till skogen ofta denna sommar för att plocka bär och annat (leta efter material), så jag kan inte skicka dagligen längre. Men jag skickar allt varje gång jag kommit hem. Det kan dröja 1-2 veckor ibland.

Edit: Nu kommer jag vara hemma hela vintern.

Edited by Patrick82