karamellkungen Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Halloj, jag eftersöker svensk västkust musik från ca 1975-1982 i still med Roger Rönning-Tiden bara går. Och med västkust menar jag så klart den i USA och inte den inhemska ; ) Jag tar tacksamt emot förslag och tips. Bästa hälsningar KK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Nu är isen kanske 1cm tjock, men skulle det inte kunna vara Raj Montana Band? Om inte så borde man hitta avknoppningar/sidospår från många av de som var med där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karamellkungen Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 Nu är isen kanske 1cm tjock, men skulle det inte kunna vara Raj Montana Band? Om inte så borde man hitta avknoppningar/sidospår från många av de som var med där. Tack för tipset, jag har varit där och nosat utan att riktigt hittat vad jag söker. Mvh KK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts