Jump to content

Plötsligt händer det

Azur
 Share

Recommended Posts

7 hours ago, calle_jr said:

Hellre det än att den står på ett rangligt rack!

Men det hade kanske blivit tufft och praktiskt med en LP-hylla under?

azur.jpg

Förvisso men snedtaket bakom gör att en högre bänk också skulle hamna mycket längre fram. TVn står i princip emot väggen i ovankant. Detta snedtak är grunden till själva problematiken.

Jag tycker det blev fint. Det är bra träning att behöva böja sig ibland. 😀 Dock hade jag flyttat PSU till Bardon längre bort från spelaren. Den kan störa. På en liten granitskiva bakom bänken kanske. 

Snyggt jobbat!

37 minutes ago, Daniel said:

Jag tycker det blev fint. Det är bra träning att behöva böja sig ibland. 😀 Dock hade jag flyttat PSU till Bardon längre bort från spelaren. Den kan störa. På en liten granitskiva bakom bänken kanske. 

Snyggt jobbat!

Tack Daniel! Bra tips, det ska jag testa direkt. Inbillar mig att tomgångsbruset varit lite högre senaste veckorna men trodde det ev berodde på andra händelser i systemet. Ja, mer sten är aldrig fel..😊

14 hours ago, AlfaGTV said:

Ja, jag insåg det efter min post också! 

Oavsett, jag tyckte det blev snyggt och prydligt med bänken så där!

Och, Etna låter bra förstår jag? 🤓

14 hours ago, fredrik said:

Jag gissar på något litet rött? 

Ni är skarpsynta, klärvoajanta eller har helt enkelt bra koll på vad som händer på Euphonia:grin:

Visst har min Lyra Delos fått lämna plats för en Etna. Tänkte samla ihop lite bilder och ge lite bakgrund och intryck av detta byte inom kort. Ni får hålla er till tåls ett litet tag..