Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tänkte ge en lite sneak peak på hur det ser ut idag.

Mycket har hänt sen tidens tand har bitit sig fast. Tider då man bara kunde drömma om The High End. Började som så många, I ett småskaligt system och har sakta men säkert jobbat mig upp i prisets klass.

Idag så förstår man nästan inte hur mycket pengar man har lagt ner och tiden för att komma till den punkt där man står idag.. Resan har varit händelserik med många intryck och erfarenheter.

Längtan att sträva efter perfektion. Dom små detaljerna har tillslut styrt. Och nu kan jag äntligen säga med stolt hjärta. Jag är nöjd! Har varit det under ett par års tid nu. Och det finns inte så mycket mer att göra. Sista justeringen är gjord, Sista kabeln är inköpt. Nu har jag njutit flera år och hoppas på att få njuta flera år till av det jag har strävat efter så lång tid.

Kommer att lägga upp fler bilder när jag har hämtat rätt på D90n, Men till dess får ni nöja er med en Iphone bild.

Rockport.jpg

print screen

Posted

Texten säger GamuT L7 men jag känner inte igen vare sig bas- eller diskantelement. Påminner mer om Rockport :Thinking: Har du hittat din Nikon?

Posted

Rockport är en bra gissning Bebop, men som du säger så står det GamuT L7??

Nyfiken på resten av grejerna, så framkalla bilderna nu ;)

Att det alltid ska ta sådan tid innan man får svar från det man ser en första teaser ;)

/byZan

Posted
Lite välbekant akustikfix i bakgrunden antyder seriös satsning :mm:

Ser fram emot fortsättningen. Går tyvärr bet på högtalaren.

Calm

RS3 kanske? ;)

Svår uppgift!

Calm

Posted (edited)
Definitivt ett par Rockport Atria eller Avior.

Ja kanske.

Hmmm. Altair har skruven på diskanten kl 6! Om det inte är en äldre modell som har den kl 4 och 8.

Edited by Apexorca
Posted (edited)

Eller förresten den här modellen ser ut att ha det äldre mellanregisterelementet så det är nog inte atria eller avior då, kan kanske vara Aquila.

Edited by Ekman
Posted

Imorgon ska jag försöka göra ett seriöst försök till att fota och göra inlägg, så håll lågan uppe så kommer fortsättningen imorgon =)

Posted
Imorgon ska jag försöka göra ett seriöst försök till att fota och göra inlägg, så håll lågan uppe så kommer fortsättningen imorgon =)

Har avslutat musiklyssnandet precis nu och nu är det dessutom i morgon.

Bilder? ;)

Posted

Murphys lag har just inträffat grabbar och eventuella damer som finns här. Fixade i ordning D90n med full laddat batteri och hela tjibanget. Satt i minneskortet och startade upp, Självklart så säger kameran att Minneskortet är trasigt och går inte att använda! Så ni får hålla ut ett tag till tills dess jag har löst det här lätt irriterande problemet.

Mvh zlay3r

Posted

Sätt in kortet i en windows 8 pc och låt den köra scan and repair om du fortf har osparade bilder på kortet. Annars är det bara att köra en format från kameran.