Svanteborg Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Tågbiljett köpt åt mig och farsgubben, man vet aldrig, kanske är det inte för sent att lära gamla hundar sitta! Quote
- Marten - Posted March 12, 2015 Author Posted March 12, 2015 En påminnelse om vår special demo nu på lördag. Ett tillfälle ni inte får missa. Det är inte ofta vi har en komplett referensanläggning hemma. Vi kommer att köra en hel del vinyl då vi har en osedvanligt bra skivspelare kombo, Rui Borges Ultimo MKII skivspelare, Swedish Analog Technology tonarm, Ortfon MC Anna pickup samt Whest Audio MC Ref V MKIV riiaa-del. Det är öppet mellan 10-16 nu på lördag. Välkommna! Quote
Svanteborg Posted March 14, 2015 Posted March 14, 2015 Tack för idag, det lät riktigt trevligt! Varmt och skönt i lyssningsrummet också Detta var första gången jag hörde Marten i någon form faktiskt, väldigt imponerande. Enda nackdelen är att det låter så platt och tråkigt och ljust och basfattigt när man kommer hem igen... Quote
Double A Posted March 15, 2015 Posted March 15, 2015 Jag håller med dig Svanteborg. Jag tyckte också det lät fantastiskt bra! Dessutom är det alltid lika trevligt att hälsa på hos Leif och Jörgen, tack för en trevlig eftermiddag Quote
Recommended Posts