Sigma Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Är det några i vårt avlånga land förutom vi i Gbg som har testat denna underbara produkt Quote
calle_jr Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Jag kan knappt bygga ut för mer strömrening utan att bli kallad komplett galning. Annars hade jag gjort det. Hur har du testat den? Quote
Muffin Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Sigma, mycket välkommen som medlem på Euphonia Forum! Jag är också nyfiken på effekterna av Flux 50! Quote
wrong Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 (edited) Måske det ville være en god idé at poste et link, så man ved hvad i taler om? Er det denne? http://www.furutech.com/2013/01/31/1549/ MVH WRONG Edited February 28, 2015 by wrong Quote
calle_jr Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Avvakta Wrong! Detta är en bildtråd... Quote
Sigma Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Det som är smidigt med FLUX50 är ju att man får alltid plats med en 50:a pga att man monterar den i slutet av sin befintliga kabel- så utrymmet behöver man inte tänka på längre- funkar suveränt på både HÅRD och MJUKvara Quote
Bebop Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Det som är smidigt med FLUX50 är ju att man får alltid plats med en 50:a pga att man monterar den i slutet av sin befintliga kabel- så utrymmet behöver man inte tänka på längre- funkar suveränt på både HÅRD och MJUKvara För att anknyta till calle_jr's inlägg... Kommer det några bilder? Om inte flyttar jag inlägget till Hififorum alt Lyssnarforum. Quote
Sigma Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Hur gör man -när man vill lägga till bild Quote
Bebop Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Hur gör man -när man vill lägga till bild Om du går in på bildforum så hittar du följande tråd: Handbok till bildforum Börja med att läsa igenom den. Om du stöter på problem och har frågetecken så kan du skriva PM till mig så skall jag hjälpa dig. Quote
Sigma Posted March 2, 2015 Author Posted March 2, 2015 länken är till min bild på en furutech FLUX 50 in action i min anläggning Quote
calle_jr Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 Er det denne? http://www.furutech.com/2013/01/31/1549/ Det är alltså en av dessa: http://www.furutech.com/products/power-dis...er-bulk-cables/ Quote
Bebop Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 länken är till min bild på en furutech FLUX 50 in action i min anläggning calle_jr hann före... Om du går tillbaka till Photobucket så har du en ruta till höger med lite olika länkförslag. Kopiera den länk som står under "DIRECT". Gå tillbaka till Euphonia Klicka på appen ovan med solnedgången. Klistra in länken där (se till att du rensa bort/skriver över http:// i appen) Tryck "OK" (det kanske dyker upp en text som frågar om det är ok eller något ditåt. Svara då ok) Quote
eliot Posted March 2, 2015 Posted March 2, 2015 Det är mycket enklare att kopiera den länk som står intill IMG så får du bilden där du klistrar in länken Quote
Sigma Posted March 3, 2015 Author Posted March 3, 2015 hej calle jr! jag har testat flux 50:an på samtliga platser i min anläggning och hos mig blev jag mer än nöjd på samtliga platser,MEN! till min KRELL evo 402E gav det rejäl MERSMAK. Quote
calle_jr Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 till min KRELL evo 402E gav det rejäl MERSMAK. Förnämligt utförliga beskrivningar av dessa Inline Power Filters på hemsidan, och vad vart och ett är bra för. Jag undrar dock hur många som vet vilken medicin just deras anläggning behöver. Symptomen är ju desamma eller åtminstone svårskiljaktiga. Quote
calle_jr Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 Jag fick ett så'nt där artificiellt röstmeddelande; "Flux 50 måste du prova, det är mycket bra" ... togs emot den ... från 0705 ... Jag trodde först det var reklam för munvatten tills jag kom att tänka på denna tråden Quote
Recommended Posts