Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det som är smidigt med FLUX50 är ju att man får alltid plats med en 50:a pga att man monterar den i slutet av sin befintliga kabel- så utrymmet behöver man inte tänka på längre- funkar suveränt på både HÅRD och MJUKvara

Posted
Det som är smidigt med FLUX50 är ju att man får alltid plats med en 50:a pga att man monterar den i slutet av sin befintliga kabel- så utrymmet behöver man inte tänka på längre- funkar suveränt på både HÅRD och MJUKvara

För att anknyta till calle_jr's inlägg... Kommer det några bilder? Om inte flyttar jag inlägget till Hififorum alt Lyssnarforum.

Posted
Hur gör man -när man vill lägga till bild

Om du går in på bildforum så hittar du följande tråd: Handbok till bildforum

Börja med att läsa igenom den. Om du stöter på problem och har frågetecken så kan du skriva PM till mig så skall jag hjälpa dig.

Posted
länken är till min bild på en furutech FLUX 50 in action i min anläggning

calle_jr hann före... :black:

• Om du går tillbaka till Photobucket så har du en ruta till höger med lite olika länkförslag.
  • Kopiera den länk som står under "DIRECT".
  • Gå tillbaka till Euphonia
  • Klicka på appen ovan med solnedgången.
  • Klistra in länken där (se till att du rensa bort/skriver över http:// i appen)
  • Tryck "OK" (det kanske dyker upp en text som frågar om det är ok eller något ditåt. Svara då ok)

Posted

hej calle jr!

jag har testat flux 50:an på samtliga platser i min anläggning och hos mig blev jag mer än nöjd på samtliga platser,MEN! till min KRELL evo 402E gav det rejäl MERSMAK.

Posted
till min KRELL evo 402E gav det rejäl MERSMAK.

Förnämligt utförliga beskrivningar av dessa Inline Power Filters på hemsidan, och vad vart och ett är bra för.

Jag undrar dock hur många som vet vilken medicin just deras anläggning behöver.

Symptomen är ju desamma eller åtminstone svårskiljaktiga.

• 2 weeks later...
Posted

Jag fick ett så'nt där artificiellt röstmeddelande;

"Flux 50 måste du prova, det är mycket bra" ... togs emot den ... från 0705 ...

Jag trodde först det var reklam för munvatten tills jag kom att tänka på denna tråden :D