Dainosoft Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Hejsan, Jag har ett KSA 100S och en KRC-2. Dom börjar ju bli nårgra år nu så jag har börjat fundera på om jag skulle lämna in dom för service och kontroll. Är det någon som har koll på var och hos vem man kan lämna in dom? Jag bor i Motala(i närheten av Linköping) men bilåkning är inte ett problem, huvudsaken är att dom kommer till rätt händer som vet vad dom gör :-) MVH Dennis Quote
Perfect sense Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Hejsan, Jag har ett KSA 100S och en KRC-2. Dom börjar ju bli nårgra år nu så jag har börjat fundera på om jag skulle lämna in dom för service och kontroll. Är det någon som har koll på var och hos vem man kan lämna in dom? Jag bor i Motala(i närheten av Linköping) men bilåkning är inte ett problem, huvudsaken är att dom kommer till rätt händer som vet vad dom gör :-) MVH Dennis Hej Dennis, Kontakta Stylus (som har agenturen i Sverige) direkt så hjälper de dig! http://www.stylusaudio.se/kontakt/contact/ Quote
Dainosoft Posted February 19, 2015 Author Posted February 19, 2015 Hej Dennis, Kontakta Stylus (som har agenturen i Sverige) direkt så hjälper de dig! http://www.stylusaudio.se/kontakt/contact/ Okej, tackar för ditt svar. Mail är skickat! :-) Får vi se vad dom säger. MVH Dennis Quote
Perfect sense Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Okej, tackar för ditt svar. Mail är skickat! :-) Får vi se vad dom säger. MVH Dennis Fint, de brukar vara snabba. Quote
Velodyne Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Hejsan, Jag har ett KSA 100S och en KRC-2. Dom börjar ju bli nårgra år nu så jag har börjat fundera på om jag skulle lämna in dom för service och kontroll. Är det någon som har koll på var och hos vem man kan lämna in dom? Jag bor i Motala(i närheten av Linköping) men bilåkning är inte ett problem, huvudsaken är att dom kommer till rätt händer som vet vad dom gör :-) MVH Dennis Elektronikcentrum i Västra Frölunda utför service på Krell bl.a. info@elektronikcentrum.com Quote
Apexorca Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Elektronikcentrum i Västra Frölunda utför service på Krell bl.a. info@elektronikcentrum.com De har hjälpt mig tidigare också med bla min Audio Aero och de gjorde att bra jobb för mig. De verkar ha koll. Quote
Dainosoft Posted February 25, 2015 Author Posted February 25, 2015 Okej testar med dom också. Tackar Velodyne och Apexorca för era svar. MVH Dennis Quote
Recommended Posts