Adagio Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Hej! Nu har vi efter en del slit nöjet att presentera vår nya responsiva hemsida. Även den kommer att uvecklas mer under våren, nya foton mm hoppas ni tycker om den. http://www.sonusconcordia.se/ Quote
Rydberg Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Snygg sida! Skulle vara kul att höra hur kablarna står sig mot "RYDBERGS OMAGISKA SUPERKABEL" Quote
Rydberg Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 PS hittade lite skrivfel, kan PM:a vad jag sett om du vill. Quote
Adagio Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 (edited) Absolut. Och tack! ROS är säkert mindre känslig mot RF och EMI men det vore kul att lyssna. Tyvärr kan jag inte använda andras färdiga kablar även om de skulle låta bra, det går inte hand i hand med mitt koncept. Edit> ändrade formuleringen för att den tidigare kanske kunde misstolkas. Edited February 9, 2015 by Adagio Quote
Recommended Posts