ulf Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Köpte en beg Gryphon Mirage pre av en handlare utomlands. Tyvärr var det några små fel när den packades upp. Gryphon agenturen Perfect Sense tog emot apparaten och skickade den för lagning o uppdatering till Gryphon i Danmark som fixade detta för en billig peng. Säljaren tog på sig den mesta av kostnaderna. Tack Perfect Sense o Gryphon för mycket bra service! Tilläggas kan att försteget låter fantastiskt bra. Det bästa jag haft i min anläggning o jag har ju provat en del. Quote
Perfect sense Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Köpte en beg Gryphon Mirage pre av en handlare utomlands. Tyvärr var det några små fel när den packades upp. Gryphon agenturen Perfect Sense tog emot apparaten och skickade den för lagning o uppdatering till Gryphon i Danmark som fixade detta för en billig peng. Säljaren tog på sig den mesta av kostnaderna. Tack Perfect Sense o Gryphon för mycket bra service! Tilläggas kan att försteget låter fantastiskt bra. Det bästa jag haft i min anläggning o jag har ju provat en del. Tack för fina ord. Man gör så gott man kan. / Marcus Quote
hrk Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Grattis till försteget , har inte hört det själv men kan tänka mig att det låter prima. Har själv tidigare ägt Gryphon och haft hjälp av Gryphon när ett problem uppdagades och den hjälpen jag fick då var femstjärning! Att man får bra hjälp i andra ledet är något jag sätter högt värde på. /hrk Quote
Rydberg Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Ett försteg som jag tittat lite på faktiskt skulle passa bra till mitt Gryphon Encore Quote
Perfect sense Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Ett försteg som jag tittat lite på faktiskt skulle passa bra till mitt Gryphon Encore Quote
Recommended Posts