Kilgore Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 wow vilka anläggningar! Detta ser jag fram emot! Ska bli kul att äntligen få höra Trinnov-systemet. Focal, dCS, Pass är ju aldrig fel Quote
calm Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Kul att det blir ett riktigt "stort" system på Stockholmsmässan iår Ser verkligen fram emot detta! Calm Quote
pärr Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Håller med Calm I en värld av trådlöst, streaming, hörlursförstärkare, minidac:ar osv är det alltid kul med framför allt ett väl avvägt 2 kanalsystem av hög klass som omväxling. PL Audio visar här att man har alla förutsättningar att leverera detta.. Hoppas även utställarkartan på highendmässans hemsida kommer uppdateras så man vet var man skall gå i övrigt, och mellan lokalerna. Tittade snabbt på den häromdagen och det såg ut som om det var 2014 år mässutställare som presenterades i anslutning till årets utställare (?) Men förhoppningsvis uppdateras den i veckan så det blir lite tydligare och att det därmed blir lättare att planera besöken. /Pärr Quote
octavia rs Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 På Arken mässan i höstas tyckte jag en av mässans största behållningar var i PL Audio rummet med just Focal, dCS och Pass.........nu är jag ju iofs själv Focal ägare så man är kanske lite partisk wow vilka anläggningar! Detta ser jag fram emot! Ska bli kul att äntligen få höra Trinnov-systemet. Focal, dCS, Pass är ju aldrig fel Quote
YYZ Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Ska bli härligt med mässa! Ska lyssna lite extra noga på Focals ljudkaraktär då mina hitills lästa intryck ger känsla av den skulle kunna passa mig. Måste börja sondera terrängen lite för att finna något som jag upplever extra prisvärt Quote
Mattias Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Pass XS serie wow!! Läst lite om nya XA.8 serien, det som varit riktigt bra har blivit ännu bättre Quote
christopher Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 franska trinnov lockar, från det man läser så skall det vara något utöver det vanliga inom rumskorrigering. Quote
Recommended Posts