Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Vår ÅRSKRÖNIKA är äntligen klar!

http://www.perfect-sense.se/artiklar/arskronika-2014

Vår årskrönika sammanfattar året som gått, våra tankar kring vårt gemensamma behov av lugn och fördjupning, liksom trender och tendenser för alla med ett intresse för musiklyssning och produkterna som gör det möjligt.

Trevlig läsning!

Artikel_Arskronika_2014_01_023.jpg

Edited by Perfect sense
Posted

Proffsig sammanställning!

Hur kan ni veta hur jag tänker och känner... ;) Mitt i prick i bl.a denna reflektion :)

"En promenad på en slingrig skogsstig under svajande lövträd, högläsning med sonen eller dottern, eller en stund med musik i mörkret när familjen sover är kanske det livet egentligen handlar om – trots allt."

Posted (edited)
Proffsig sammanställning!

Hur kan ni veta hur jag tänker och känner... ;) Mitt i prick i bl.a denna reflektion :)

"En promenad på en slingrig skogsstig under svajande lövträd, högläsning med sonen eller dottern, eller en stund med musik i mörkret när familjen sover är kanske det livet egentligen handlar om – trots allt."

Tack för uppskattning! Det värmer i det blöta vinterrusk som vi upplever i Stockholm just nu.

Jag tror att många av oss känner likadant. Man behöver påminna sig själv om vad som ger de verkliga upplevelserna och insikterna stundtals och hitta lugnet i stormen av ständiga men ofta ytliga intryck.

Back to basic...

/ Marcus

Edited by Perfect sense