Ampalang 193 Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Daniel, P-pan, AlfaGTV and 1 other 4 Quote Link to post Share on other sites
AlfaGTV 2 202 Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Hehe, nu är du officiellt medlem i band-maffian! Jag tyckte HK hade snygg design där, runt 90-talets intåg eller vad det kan vara. Äntligen fick jag det bekräftat också, att CD står för Cassette Deck, inte Compact Disc! Ampalang 1 Quote Link to post Share on other sites
torbjorn 85 Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Beställde denna igår från Ginza och fick en notis just nu att den finns att hämta ut. Snabbaste leveransen jag har varit med om. Dave Alvin - From An Old Guitar: Rare And Unreleased Recordings Quote Link to post Share on other sites
YYZ 395 Posted December 25, 2020 Share Posted December 25, 2020 VinylEarth, Wind & Fire - Gratitude Billy Cobham - Simplicity Of Expression/ Depth Of Thought Billy Cobham's Glass Menagerie - Smokin' Keith Jarrett - Munich 2016 Keith Jarrett - Facing You Jeff Beck - Blow By Blow Svante Thuresson - Du Ser En Man Joni Mitchell - The Hissing of Summer Lawns Joe Pass, Niels-Henning and Ørsted Pedersen - Northsea Nights Jakko M Jakszyk - Secrets & Lies Till min dotter som vill ha en vinylformation på väggen i sitt rum. 3x3, 5 plattor, 4 omslag The Notorious B.I.G. - Born again (2 LP) Tupac Shakur - 2Pacalypse now (2 LP) N.W.A - 4life Snoop Doggy Dogg - Shiznit JWE 1 Quote Link to post Share on other sites
musicus 234 Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Årets siste bestilling lagt, Accuphasen trenger noe å spela opp sig med med den også Tsuyosi Yamamoto Trio ”Misty” 24K gull cd mvh calm 1 Quote Link to post Share on other sites
torbjorn 85 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Miyasaka +5 - Animals Garden (LP RE 2019) Quote Link to post Share on other sites
YYZ 395 Posted January 3 Share Posted January 3 Brian Eno Film Music 1976-2020. Vinyl Quote Link to post Share on other sites
musicus 234 Posted Tuesday at 11:50 Share Posted Tuesday at 11:50 Har haft denna på cd sen den släpptes, men får nu chansen på vinyl också... mvh YYZ and AlfaGTV 2 Quote Link to post Share on other sites
AlfaGTV 2 202 Posted Tuesday at 11:59 Share Posted Tuesday at 11:59 8 minutes ago, musicus said: Har haft denna på cd sen den släpptes, men får nu chansen på vinyl också... ... Mmmm, QSound! Quote Link to post Share on other sites
shifts 378 Posted Tuesday at 14:10 Share Posted Tuesday at 14:10 Black to Comm - Seven Horses For Seven Kings (FLAC, Bandcamp). Kate Carr - For Some Odd Reason (FLAC, Bandcamp). Elin Piel - Omsorg (FLAC, Bandcamp). Phill Niblock - Music for Organ (FLAC, Bandcamp). Vladislav Delay - Untitled Loops, Take 2 (FLAC, Bandcamp). Vladislav Delay - Untitled Loops, Take 3 (FLAC, Bandcamp). Lotto - Elite Feline (FLAC, Bandcamp). Lotto - Hour After (FLAC, Bandcamp). Coil - Musick to Play in the Dark Vol. 2 (CD, Boomkat). KMRU - Opaquer (FLAC, Bandcamp). René Aquarius - Universe (FLAC, Bandcamp). Erik de Vahl - End up in the Shade (FLAC, Bandcamp). Erik de Vahl - Look at Us (FLAC, Bandcamp). Uttered in Tongues - Volume in Ritual (FLAC, Bandcamp). Fovea Hex - Here is Where We Used to Sing (FLAC, Bandcamp). Fovea Hex - The Slow Slow Air (FLAC, Bandcamp). Fovea Hex - The Salt Garden 2 (FLAC, Bandcamp). Vladislav Delay - Hellbent EP2 (FLAC, Bandcamp). Rivet - On Feather and Wire (FLAC, Bandcamp). Label: Editions Mego Pinkcourtesyphone - Harbor Darkness (FLAC, Bandcamp). Richard Chartier - Absention (FLAC, Bandcamp). Richard Chartier - Continue (FLAC, Bandcamp). Flora Yin-Wong - Holy Palm (FLAC, Bandcamp). Clarice Jensen - The Experience of Repetition as Death (FLAC, Bandcamp). Sonja Tofik - Anomi (FLAC, Bandcamp). Corey Fuller - Break (FLAC, Bandcamp). Antonia Nowacka - Lamunan (FLAC, Bandcamp). Olli Aarni - Mustikoita ja kissankelloja (FLAC, Bandcamp). Aarset/Delay - Single 12 (FLAC, Bandcamp). Robert Henke - Piercing Music (2021 Remaster) (FLAC, Bandcamp). Mika Vainio - Last Live (FLAC, Bandcamp). Svarte Greiner - Untitled Tour CDR (FLAC, Bandcamp). Circles and Ellipses - 285 Days (FLAC, Bandcamp). Stuart Chalmers & Alan Courtis - Rtuals of Cmmon Lnguage (FLAC, Bandcamp). Axis of Light - Axis of Light (FLAC, Bandcamp). Illuha - Akari (FLAC, Bandcamp). Quote Link to post Share on other sites
AlfaGTV 2 202 Posted Tuesday at 14:54 Share Posted Tuesday at 14:54 42 minutes ago, shifts said: Coil - Musick to Play in the Dark Vol. 2 (CD, Boomkat). Det enda jag kände igen i din, som vanligt, lite suspekta lista! Skojar bara! Mycket spännande att kolla upp eftersom Coil är intressant! Quote Link to post Share on other sites
shifts 378 Posted Tuesday at 16:30 Share Posted Tuesday at 16:30 1 hour ago, AlfaGTV said: Det enda jag kände igen i din, som vanligt, lite suspekta lista! Skojar bara! Mycket spännande att kolla upp eftersom Coil är intressant! Vet inte om det egentligen finns någon röd tråd i det där ens. Om jag skulle lyfta ut något är det Fovea Hex - The Salt Garden 2 (16/44) och Corey Fuller - Break (24/44). Fina saker. Mest i samma suggestiva stämning som där Coil kan befinna sig: Black to Comm - Seven Horses For Seven Kings (24/44) AlfaGTV 1 Quote Link to post Share on other sites
VoicesInMyHead 1 257 Posted Tuesday at 17:01 Share Posted Tuesday at 17:01 30 minutes ago, shifts said: Vet inte om det egentligen finns någon röd tråd i det där ens. Den röda tråden verkar vara att du handlar nästan uteslutande på Bandcamp... Quote Link to post Share on other sites
shifts 378 Posted Tuesday at 17:41 Share Posted Tuesday at 17:41 Ah, du har så rätt. Kan jag så köper jag via Bandcamp, så nära artisten jag kan. Det går inte alltid, men ofta. JWE and AlfaGTV 2 Quote Link to post Share on other sites
MatsT 1 174 Posted Wednesday at 08:03 Share Posted Wednesday at 08:03 Jag beställde 2xDVD + 2xCD i december och de skulle komma ut före jul men det tog ett tag, de damp ned i brevlådan igår. Tubular Bells Performed By Tubular World / Various DVD'n verkar inte finnas just nu men den var intressant, jag satt och tittade hela kvällen igår. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts