Jump to content

Recommended Posts

Posted

NEWS

Balanced Audio Technology VK-3000SE

vk_3000se_800_.jpg

SUBLIME POWER, RICH MUSICALITY

Balanced Audio Technology’s VK-3000SE integrated amplifier embodies simplicity without compromise.

At last, audiophiles can get no-limits musical finesse and exceptional performance in one convenient package.

Competitive with reference-level separates, the VK-3000SE provides a robust 150 watts per channel into 8-ohm loads and doubles this output into 4-ohm loads.

Combine such ability with BAT’s vacuum-tube preamplifier section—based on the same reference 6H30 SuperTube used in the flagship REX II preamplifier—and you get sublime power matched with richly textured musicality.

Sonically open, delicate, and smooth, the VK-3000SE allows any space to breathe with exquisite music.

Ultimate Flexibility, Optional Phono Card

Incredibly versatile, the VK-3000SE can be configured to meet almost any system need.

A programmable user interface allows you to easily mate the VK-3000SE with a home-theater system.

Change sources, switch polarity, or fade your music with just one touch—all from the included machined-aluminum remote control.

Add in the optional phono module, and you’ll obtain superb reproduction of your vinyl collection from either moving-magnet or low-output moving-coil cartridges.

Use the vacuum-tube preamplifier outputs to control an amplifier in a second room. Such extraordinary flexibility sets the VK-3000SE far apart from its peers.

bat_vk_3000se_Inside.jpg

Tonkraft

Showroom i Göteborg | jan@tonkraft.se | +46 709 742 740 |

Posted
Detta är något jag märkt att nästan alla butiksprofiler utelämnar på forumet, finns nån särskild anledning till detta?

Prismärkning är valfritt men jag tycker det är onödigt.

Den som är spekulant kan mycket enkelt kontakta butiken.

Om man inte är spekulant är priset lika intressant som ett avsnitt av Glamour.

Posted
Prismärkning är valfritt men jag tycker det är onödigt.

Den som är spekulant kan mycket enkelt kontakta butiken.

Om man inte är spekulant är priset lika intressant som ett avsnitt av Glamour.

Onödigt?! För de flesta av oss är nog tyvärr priset avgörande för om vi överhuvudtaget kan vara spekulanter ;)

Posted
Onödigt?! För de flesta av oss är nog tyvärr priset avgörande för om vi överhuvudtaget kan vara spekulanter ;)

Detta, för min egen del är priset högst relevant och det är slöseri med både min och handlarens tid om jag behöver ringa och fråga om pris bara för att höra att det ligger 3-4 gånger över min budget. Ända tills imorgon då det är V75, efter det spelar pris ingen roll längre ;)

Posted

Du kan börja med att lägga på moms som aldrig specas i amerikanska tidningar eftersom de olika staterna har olika momssatser. Då hamnar du på $9,994. Sen är det en fråga om det är rimligt att de får betalt för frakten eller inte och om den nordiska distributören och butiken skall jobba gratis eller inte. ;)

Posted

Självklart är det helt avgörande på tex Hifimagasinet.

Men Euphonia är inte Hifimagasinet, med allt vad det medför.