Tonkraft Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Tonkraft Showroom Nu går tråden vidare och blir film. Gå in på http://vimeo.com/95153055 Välkommen på besök och upplev helheten live. Tonkraft Visit My Website Showroom i Göteborg | jan@tonkraft.se | +46 709 742 740 | Quote
Terminator Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Mycket imponerande satsning och tänk att det är i lilla Sverige, lycka till! Hans Quote
Tonkraft Posted November 4, 2014 Author Posted November 4, 2014 Mycket imponerande satsning och tänk att det är i lilla Sverige, lycka till! Hans Jag tackar så mycket, och bjuder in dig på besök, då blir det en dimision till när du kan lyssna på alla rummen Hälsningar Jan Quote
Svanteborg Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Väldigt fina lokaler, och trevlig film! Med hörlurar var rösterna väldigt nära, kändes precis som att fransmännen skulle slicka mig i örat. Får definitivt ta mig tid att åka ner och besöka jag med! Quote
Tonkraft Posted November 4, 2014 Author Posted November 4, 2014 Väldigt fina lokaler, och trevlig film! Med hörlurar var rösterna väldigt nära, kändes precis som att fransmännen skulle slicka mig i örat. Får definitivt ta mig tid att åka ner och besöka jag med! Ja du är mycket välkommen, det blir ingen besvikelse kan jag lova Hälsningar Jan Quote
figge Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Helt klart värt en egen resa till Göteborg, var där i våras. Trevlig värd och gott fika.? Quote
Tonkraft Posted November 4, 2014 Author Posted November 4, 2014 Helt klart värt en egen resa till Göteborg, var där i våras. Trevlig värd och gott fika. Fika har vi alltid på gång så det är bara att stiga på, dessutom kan du lyssna på akustikjusteringarna Hälsningar Jan Quote
pederb Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Mycket fint, världsklass ser det ut som. Quote
Tonkraft Posted November 5, 2014 Author Posted November 5, 2014 Mycket fint, världsklass ser det ut som. Tackar så mycket för ditt fina omdömme, och hoppas du har möjlighet att komma på besök och få en dimision till Hälsningar Jan Quote
Recommended Posts