regamannen Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Jag har inte varit helt nöjd med hur min uppsättning har sett ut. Lite för trångt på bänken och lite för rörigt. Så jag har varit runt och tittat på alternativa möbler. Helst såna med dörrar där det går att använda fjärrkontrollen, så att man kan stänga in en del av boxarna. Men istället hittade jag en gammalt Solid Tech möbel i källaren. Trodde att den var för stor, men efter att ha satt ihop den så kan det nog funka. Skivspelaren, motorstyrningen och RIAA steget fick plats där. Det är lite fix kvar, men det ser prydligare ut, inte alls lika plottrigt. Dessutom, till min stora glädje, så låter det mycket mer avslappnat nu när skivspelaren står stadigare. Nu har jag alltså både tjänat 15 000 spänn och fått bättre ljud! En bra fredagseftermiddag! Quote
Vox Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Hittade du den i din eller någon annans källare? Men inte tjänande du några pengar, eller hur? Quote
Richard Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Jag har inte varit helt nöjd med hur min uppsättning har sett ut. Lite för trångt på bänken och lite för rörigt. Så jag har varit runt och tittat på alternativa möbler. Helst såna med dörrar där det går att använda fjärrkontrollen, så att man kan stänga in en del av boxarna. Men istället hittade jag en gammalt Solid Tech möbel i källaren. Trodde att den var för stor, men efter att ha satt ihop den så kan det nog funka. Skivspelaren, motorstyrningen och RIAA steget fick plats där. Det är lite fix kvar, men det ser prydligare ut, inte alls lika plottrigt. Dessutom, till min stora glädje, så låter det mycket mer avslappnat nu när skivspelaren står stadigare. Nu har jag alltså både tjänat 15 000 spänn och fått bättre ljud! En bra fredagseftermiddag! Och vi tror inte på något du skriver förrän vi ser bildbevis //Richard Quote
Recommended Posts