Guest Audio Concept Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Julerbjudande från Audio Concept i samarbete med Opus 3 Julen är här, vilket mellan julskinka, glögg och klappar förhoppningsvis även medför möjlighet till några extra timmar lyssnade till skönsång framför stereon. Nyligen fick vi in nya julskivan från Opus 3, och även om ämnet julskiva för många, inklusive undertecknade känns aningens uttjatat, så blev den en klar överraskning. Temat är inte återutgivning/återupprepning av de klassiska jullåtarna, men snarare en härlig upplevelse av körsång i intressant miljö, med julstämning. För detta står The Erik Westberg Vocal Ensemble och inspelningen är gjort i Luleå kyrka. Förutom kören innehåller skivan orgel, nyckelharpa och utsmyckande slagverk. Den senaste tiden har skivan gått varm hos oss och många har frågat om den…… Bakom skivan står Jan-Eric Persson och skivan är spelat in i ”hybridformat”, med CD och SACD spår, och eftersom den både kvalitetsmässigt och innehållsmässigt omedelbart föll oss i smaken önskar vi i samarbete med Opus 3 att erbjuda alla musikvänner följande, - som julklapp till dig själv eller någon annan, - eller helt enkelt som ett trevligt erbjudande för uppdatering av skivsamlingen. Hur som helst är vi säkra på att du och din omgivning kommer att gilla den, - och de andra skivorna i Opus 3 utbudet. Eller som GP’s recensent nyligen uttryckte det, - årets julskiva – alla kategorier. Erbjudande: Köp julskivan, A Star is Shining tillsammans med 2 valfria CD/SACD skivor i Opus 3 katalogen. Opus 3 titlarna hittar du på http://www.opus3records.com/ ** Här kan du även lyssna till smakprov av de olika skivorna. Pris för paketet är 300.- ** Maila din beställning till info@audioconcept.se eller ring 08 6507250 ** Erbjudandet gäller under Dec. 04. ** Frakt tillkommer med 30.- inom Sverige. ** Faktura medföljer försändelsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 Trevligt julerbjudande Denna vill jag bara ha alltså! Kom hem från Arken med Ensemblens första skiva och det gav mersmak! Såg just att Marcus Boman på Hifi & Musik gillade plattan. Ni har mail /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Klart man inte kunde hålla sig borta från en beställning.... ...ser på hififorum att vissa fått sina skivor....undran dyker upp om ens beställning inte kom fram... fast det gäller kanske bara att invänta sin tid... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Den dök upp här igår Vi får väl lyssna lite och sen skriva några ord om skivan. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Klart man inte kunde hålla sig borta från en beställning.... ...ser på hififorum att vissa fått sina skivor....undran dyker upp om ens beställning inte kom fram... fast det gäller kanske bara att invänta sin tid... \\K-man Skickar du inte E-mail beställningar med läskvitto K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Nej, EAR, det kunde jag ju gjort....vill helst slippa massa extramedelanden i mailboxen Men i fall likt detta är det ju helrätt! Det skall jag tänka på nästa gång! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Jag har inte heller fått mina skivor K-man om det nu är en tröst men jag har fått ett läskvitto iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Fick en stund med denna nu på morgonen i lugn och ro. Medlemmar, det rör sig om en julskiva av klass! Tumme upp för Jan-Erik Persson, Erik Westberg Vocal ensemble och inte minst för Audio Concept som gjort detta julerbjudande möjligt. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Då mina skivor dök upp i förrgår, så har även jag hunnit lyssna några vändor, och det är bara att att hålla med Mattias! ...gott att man "hoppade på" detta erbjudande. \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts