Hans-Tommy Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 För er som missade Soundkaos Wave 40 på Hifimässan i Göteborg och bor i Stockholm så finns chansen att lyssna på dem på Audioconcept De är uppkopplade med Boulder 1021 CD, Trinnov försteg och Atma Sphere MA-1 slutsteg i "finrummet" De har lite laid back, analogt ljud. Mycket trevligt. Röster låter riktigt bra. De kanske inte har någon extrem djupbas men det räcker åt mig. Siri's Svale band (Blackbird) låter riktigt bra, fast tight bas. Jag skulle gärna ha dem hemma hos mej om jag hade råd Hälsar Tommy Quote
KlutzDesign Posted October 24, 2015 Posted October 24, 2015 (edited) För er som missade Soundkaos Wave 40 på Hifimässan i Göteborg och bor i Stockholm så finns chansen att lyssna på dem på Audioconcept De är uppkopplade med Boulder 1021 CD, Trinnov försteg och Atma Sphere MA-1 slutsteg i "finrummet" De har lite laid back, analogt ljud. Mycket trevligt. Röster låter riktigt bra. De kanske inte har någon extrem djupbas men det räcker åt mig. Siri's Svale band (Blackbird) låter riktigt bra, fast tight bas. Jag skulle gärna ha dem hemma hos mej om jag hade råd Hälsar Tommy Hej Tommy, jag vet inte vilken prisnivå som du söker - men detta par är nu tillgänglig som demo-uförsäljning via Klutz Design Edited October 24, 2015 by KlutzDesign Quote
Recommended Posts