Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Jag hoppas att få träffa många hifi-forum-medlemmar i O&G-rummet på arken.

Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1, samt givetvis RS 2000 och högtalarna Morello 1.

Väl mött

O&G

Posted (edited)

Tycker jag med, är det OK för oss tillverkare/butiker att annonsera våra egna saker där, det borde det ju vara iofs.

Edited by Adagio
Posted (edited)

Den anvisning jag nyligen fått ifrån forumets administratörer är att alla inlägg ifrån branschaktörer ska publiceras i forumet för "Butiksannonser".

/ Marcus

Edited by Perfect sense
Posted
Då är jag förvirrad och uppenbarligen felunderrättad :)

Min tolkning kan nog sammanfattas:

Företagsinitierad marknadsföring läggs in under Nyheter eller Butikshyllan.

Svar på frågor kring företagets egna märke kan besvaras överallt.

Deltagande i allmänna trådar/diskussion görs med fingertoppskänsla.

Posted
Hej

Jag hoppas att få träffa många hifi-forum-medlemmar i O&G-rummet på arken.

Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1, samt givetvis RS 2000 och högtalarna Morello 1.

Väl mött

O&G

Låter kul! Hoppas det går bra. :)

Posted

Jag fattade också det som så. Men i rimlighetens namn bör ju nyheter vara nyheter även från branchen?

Butiksannonser rör väl mer priser/försäljning mm. Nyheter är nya produkter, mässor o dyl. Rätta gärna så vi får klarhet i detta.

Posted

Åter till topic, jag har hört att det ska vara ett förnämligt bygge rent konstruktionsmässigt, av välunderrättad källa. Hur det låter vill jag gärna undersöka vid tillfälle. Väl mött!

Posted
Då är jag förvirrad och uppenbarligen felunderrättad :)

Det är jag som varit otydlig. Ibland har jag skrivit Butiksannonser och ibland Butiksannonser eller Nyhetsforum. Om en nyhet skulle hamna under butiksannons eller tvärtom skapar knappast någon förvirring. Engelholm sammanfattar det så bra, så jag bekräftar hans rader som en bra sammanfattning. .

Posted

Tack för förtydligande! Det är användningen av forumet för Nyheter som gjort mig personligen lite förvirrad. Over and out :)

Det är jag som varit otydlig. Ibland har jag skrivit Butiksannonser och ibland Butiksannonser eller Nyhetsforum. Om en nyhet skulle hamna under butiksannons eller tvärtom skapar knappast någon förvirring. Engelholm sammanfattar det så bra, så jag bekräftar hans rader som en bra sammanfattning. .