Morello Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 Hej Jag hoppas att få träffa många hifi-forum-medlemmar i O&G-rummet på arken. Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1, samt givetvis RS 2000 och högtalarna Morello 1. Väl mött O&G Quote
Adagio Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 Hoppas vi ses i all vänskaplig mening, trots våra "duster" men denna topic hör hemma under butiksannonser, tror jag? Quote
Matrixen Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 Nyhetsforum passer nog ännu bättre Quote
Adagio Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 (edited) Tycker jag med, är det OK för oss tillverkare/butiker att annonsera våra egna saker där, det borde det ju vara iofs. Edited September 17, 2014 by Adagio Quote
Perfect sense Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 (edited) Den anvisning jag nyligen fått ifrån forumets administratörer är att alla inlägg ifrån branschaktörer ska publiceras i forumet för "Butiksannonser". / Marcus Edited September 17, 2014 by Perfect sense Quote
calle_jr Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 Morellos ovanstående inlägg ligger helt rätt här på Nyhetsforum. Tyvärr kan jag inte komma till Arken i år. Quote
Perfect sense Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Då är jag förvirrad och uppenbarligen felunderrättad Morellos ovanstående inlägg ligger helt rätt här på Nyhetsforum. Tyvärr kan jag inte komma till Arken i år. Quote
Engelholm Audio Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Då är jag förvirrad och uppenbarligen felunderrättad Min tolkning kan nog sammanfattas: Företagsinitierad marknadsföring läggs in under Nyheter eller Butikshyllan. Svar på frågor kring företagets egna märke kan besvaras överallt. Deltagande i allmänna trådar/diskussion görs med fingertoppskänsla. Quote
Engelholm Audio Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Hej Jag hoppas att få träffa många hifi-forum-medlemmar i O&G-rummet på arken. Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1, samt givetvis RS 2000 och högtalarna Morello 1. Väl mött O&G Låter kul! Hoppas det går bra. Quote
Adagio Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Jag fattade också det som så. Men i rimlighetens namn bör ju nyheter vara nyheter även från branchen? Butiksannonser rör väl mer priser/försäljning mm. Nyheter är nya produkter, mässor o dyl. Rätta gärna så vi får klarhet i detta. Quote
Adagio Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Åter till topic, jag har hört att det ska vara ett förnämligt bygge rent konstruktionsmässigt, av välunderrättad källa. Hur det låter vill jag gärna undersöka vid tillfälle. Väl mött! Quote
Bebop Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Då är jag förvirrad och uppenbarligen felunderrättad Det är jag som varit otydlig. Ibland har jag skrivit Butiksannonser och ibland Butiksannonser eller Nyhetsforum. Om en nyhet skulle hamna under butiksannons eller tvärtom skapar knappast någon förvirring. Engelholm sammanfattar det så bra, så jag bekräftar hans rader som en bra sammanfattning. . Företagsinitierad marknadsföring läggs in under Nyheter eller Butikshyllan. Svar på frågor kring företagets egna märke kan besvaras överallt. Deltagande i allmänna trådar/diskussion görs med fingertoppskänsla. Quote
Perfect sense Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Tack för förtydligande! Det är användningen av forumet för Nyheter som gjort mig personligen lite förvirrad. Over and out Det är jag som varit otydlig. Ibland har jag skrivit Butiksannonser och ibland Butiksannonser eller Nyhetsforum. Om en nyhet skulle hamna under butiksannons eller tvärtom skapar knappast någon förvirring. Engelholm sammanfattar det så bra, så jag bekräftar hans rader som en bra sammanfattning. . Företagsinitierad marknadsföring läggs in under Nyheter eller Butikshyllan. Svar på frågor kring företagets egna märke kan besvaras överallt. Deltagande i allmänna trådar/diskussion görs med fingertoppskänsla. Quote
Morello Posted September 18, 2014 Author Posted September 18, 2014 (edited) Sorry om det hamnade fel, men nu har admin flyttat till rätt plats. Väl mött på Arken Gustaf Edited September 18, 2014 by Morello Quote
sprudel Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Sorry om det hamnade fel, men nu har admin flyttat till rätt plats. Väl mött på Arken Gustaf Kör ni ihop med HA? Quote
Morello Posted September 23, 2014 Author Posted September 23, 2014 Nej, vi kör ensamma. Holographic är ju en konkurrent, även om jag ritat AMP-27. Quote
Recommended Posts