eliot Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Fick i morse detta mejl från Colorado: hoffe dir gehts gut.bin moment in denver colorado an der cedia messe mit den jungs von msb. wir stellen am request stand unser beast und ganz was neues aus. schau dir das pdf an............ : ) du bist der erste der diese info kriegt..... wäre was fürs euphonia.... Så här får Euphonia som en av de allra första information om Quote
new order Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Härligt. Då var vi först i Sverige ytterligare en gång. Snygga tycker jag. Quote
calm Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Nyheterna kommer i strid ström från MSB. Man vilar sannerligen inte på hanen. Detta var nog vad som glunkats om en tid att de hade något stort på gång. Utseendemässigt närmast en stack med Analoga DAC:ar. Man vinner kanske inte världsmästerskap i design, men det är ljudet som räknas. Calm Quote
Apexorca Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Nyheterna kommer i strid ström från MSB. Man vilar sannerligen inte på hanen. Detta var nog vad som glunkats om en tid att de hade något stort på gång. Utseendemässigt närmast en stack med Analoga DAC:ar. Man vinner kanske inte världsmästerskap i design, men det är ljudet som räknas. Calm Kul. Priset på ca 1,5 miljoner begränsar nog de flesta intressenter till att bara ha råd att dregla på tangentbordet. Ofta ser dock MSB bättre ut i verkligheten än på bild. De verkar inte ha någon bra fotograf heller precis. Designen spretar lite från modell till modell och visst skulle en Livio Cucuzza kunna göra storverk på MSB. Quote
Matrixen Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 Analog DAC tycker jag nog är elegant, men dessa var i mitt tycke mer estetiskt tilltalande än de nuvarande toppmodellerna i stereoutbudet. Quote
Recommended Posts