Jump to content

Recommended Posts

Posted

Igår kollade jag på Kate Simko & London elektricitet orchestra!

Underbar electro med liten stråkorkester. Rekommenderas varmt. Suggestivt, skön beat riktigt bra ljud, vet inte om det håller utan bild, kanske, men sjukt skönt att lyssna/titta på iaf.

Posted
Kan du ge oss en länk?

Rightrider

Vet inte?

Jag kollar ju på appleTV där finns div program-appar, september varje år har dom iTunes festival med en lineup livekonserter från London med en nya artist/grupp varje kväll.

Kate Simko var förband till Deadmau5, riktigt skön den med om man gillar den typen av music. Jag är ju den typ av allätare som uppskattar välgjord musik i nästan alla musikstilar. Det är onekligen rätt häftigt med livemusik i full HD på en bra anläggning. Förra året sände dom en konsert med Lady Gaga, bara ett namn för mig tidigare, men den konserten var riktigt, riktigt bra, snacka om duktig artist, trodde jag aldrig. Det verkar som att jag har lättare att taktil mig ny musik om jag ser det samtidigt. Eller snarare det är väldigt olika saker att bara lyssna och att både se och lyssna.

Ikväll spelar Tony Bennet? Även det ärblir en ny bekantskap för mig.