YYZ Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 http://www.hifiexperience.se/dynaudio-evid...hifi-experience De nåååågot billigare modellerna som jag hört har tilltalat mig. Senaste Februari på High End-mässan, då på något så "billigt" som Excite X38 ihop med Hegel. Jag blev i alla fall imponerad av denna kombination. Dynaudio Contour S5.4 i Lönn kanske skulle kunna vara en framtida modell för mig. Finns visst också centerhögtalare. Ska nog lyssna lite mer ingående vid passande tillfälle. Quote
Svanteborg Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Hade varit roligt men på tok för långt bort, kommer de inte köras neråt Göteborg nån gång? Quote
Bebop Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Hade varit roligt men på tok för långt bort, kommer de inte köras neråt Göteborg nån gång? Dynaudio är med på Arken-mässan. Quote
P-pan Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 (edited) "Kanske man skulle ta sig en tur" ... Det avståndet tar inte lång stund. Det blir nog till att göra en liten anteckning för oktobers agenda Tack för tipset... Edited August 24, 2014 by P-pan Quote
new order Posted August 24, 2014 Posted August 24, 2014 Dynaudio Contour S5.4 i Lönn kanske skulle kunna vara en framtida modell för mig. Finns visst också centerhögtalare. Ska nog lyssna lite mer ingående vid passande tillfälle. Eller så kanske du kan gå på ett begagnat par Contour S3.4 direkt när sådana dyker upp? Riktigt bra högtalare det med. Quote
Recommended Posts