Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallå Euphonia!

(Ni får ursäkta om frågan är ställd i fel forum, men "Musikforum" kändes mest rätt.)

Jag surfade runt på lite skivor på nätet & såg att Judas Priest gör rereleaser på sina gamla vinyler på formatet "XLP". Är det någon som har koll på vad det innebär? Jag hittar bara Aktiebörs-information när jag försöker söka på det.

http://www.bengans.se/Product.aspx?skivkod...p;section=vinyl

Tack på förhand!

/gnunin

Edited by gnunin
Posted

Kan det vara så enkelt? Så är det säkert. Jag läste nog helt fel just för att det var ett stort X istället för litet :) Tack för det snabba svaret!

Posted

:mm:

Men Defenders Of The Faith bör man hitta under 250 pix i original.

De var ju bäst på Columbia och jag tror jag gav en hundring för Screaming For Vengeance för ett år sedan.

Posted

Jäklar vad jag och kompisarna spelade Unleashed in the East. Ska nog försöka få ifatt i den igen på vinyl.

Posted
:mm:

Men Defenders Of The Faith bör man hitta under 250 pix i original.

De var ju bäst på Columbia och jag tror jag gav en hundring för Screaming For Vengeance för ett år sedan.

Jäklar vad jag och kompisarna spelade Unleashed in the East. Ska nog försöka få ifatt i den igen på vinyl.

Ja, Defenders sålde ju rätt bra, så det ska väl gå :) Det finns ju en tendens i dagens skivmarknad att lägga sig högt i pris & peka på "180g" :/ Kommer dock allt mer nya band som lägger sig på 159 - 189, vilket är ett vettigare pris.

Fantastisk live! Diamonds and Rust är helt otrolig.