Merkurius Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Hej, Jag funderade på om någon vet vad låten heter som spelas i ingressen till Kanal 5's program "The Apprentice"? Jag hörde den idag på "Fresh Prince i Bel Air" så nu vet jag att det inte är en låt som är gjord för "The Apprentice". Någon som dessutom vet vad gruppen heter som spelar låten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roq Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Ja, jag tror det är "For the love of money" med gruppen O´Jays från 1973? Den är rätt skön faktiskt. Mvh Urban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merkurius Posted November 30, 2004 Author Share Posted November 30, 2004 Roq: Tack för hjälpen. Jag ska ladda ner låten och höra om det är den. Jag återkommer :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merkurius Posted December 2, 2004 Author Share Posted December 2, 2004 Det var rätt låt med rätt artist För övrigt sätter sig låten på hjärnan jättelät, just den där basslingan är helt underbar. Samma typ av basspel tycker jag man kan hitta på några Fourplay låtar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts