Autobahn Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 (edited) Lite kort. Har följt forumet en längre tid kände att det var dags för mig att bli medlem. 30 år jobbar som egen företagare sen 5 år tillbaka. Intresset för musik har alltid funnits. Min musiksmak sträcker sig från norsk blackmetal till Italiensk pop. Men främst så snurrar det rock från 60, 70 talet. Min skivsamling börjar ta sig då intresset för vinyl är relativt färskt, i den utsträckningen som jag befinner mig i nu. Lägger upp en liten bild som test. Om jag lyckas. Det är först gången som jag postar en bild på ett forum. Ska väl försöka plåta min anläggning någon gång. Edited July 16, 2014 by Autobahn Quote
new order Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Skoj med nytt blod! Kraftwerk bör vara en av husgudarna anar jag? Quote
Autobahn Posted July 16, 2014 Author Posted July 16, 2014 Tack. Nja, snyggt omslag. Men jag föredrar nog Die Mensch Machine. Husgudarna är nog Kiss Quote
AlfaGTV Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Och rör i kombination med Snell-högtalare borde spela duktigt mycke musik! E/III? Vh Micke Quote
P-pan Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Hej och varmt välkommen Autobahn. Kul med medlemmar som gillar lite hårdare musik än vad jazzen kan skrälla till med Ska väl försöka plåta min anläggning någon gång. Om du frågar mig så känns det som att "någon gång" är ungefär detsamma som ... nu ... Medlemstrådar är alltid spännande att läsa om och se bilder ifrån så fram med kameran nu Quote
Apexorca Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 Verkligen kul att du rivstartar. Egen tråd och bilder med en gång. Kanon. Välkommen. Quote
byZan Posted July 17, 2014 Posted July 17, 2014 Välkommen Autobahn Alltid lika spännande att läsa om medlemmars hifi-resa, så kör på /byZan Quote