Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja dagarna går och snart är det augusti igen. Euphoniaträff

Det här med min årliga träff kan va lite svårt att få till så att det passar för alla tidsmässigt :app:

så för att göra det lite enklare så tänkte jag att ni som va med på förra träffen och även ni som var bjudna men inte kunde komma på grund att det inte passade då

att ni kunde komma med förslag på vilken vecka i augusti som passar bäst. Om ni vill komma även detta år. :icon_smile_cool:

Posted

Tjena A/Wing!

Jag skulle med glädje delta i detta lyssningsevent om du har plats för en oskuld i sammanhanget då jag aldrig tidigare lyssnat på din setup och rum. I och för sig är väl flera oskulder då du förnyat din setup sedan förra året en del.

Så, uppstår det en vakans är jag intresserad och datum styr du själv! :)

Posted
Tjena A/Wing!

Jag skulle med glädje delta i detta lyssningsevent om du har plats för en oskuld i sammanhanget då jag aldrig tidigare lyssnat på din setup och rum. I och för sig är väl flera oskulder då du förnyat din setup sedan förra året en del.

Så, uppstår det en vakans är jag intresserad och datum styr du själv! :)

Hej A/Wing jag kommer naturligtvis gärna till denna historiskt mycket trevliga Euphoniaträff. Tack för att du tänker dig denna gästvänliga träff detta även i år! :):D

Det har väl varit lördagar tidigare så jag antar att det är veckans dag för detta event även i år.

Jag kan lördag 9, 16, 23, 30/8 som det ser ut nu, men det kan komma in en traditionell kräftskiva någon lördag som jag inte kan komma undan. Det gäller troligtvis de senare lördagarna i aug.

Så mina bästa chanser är lördag 9e eller 16e.

Posted (edited)

Om vi säger så här...

ju fortare du bestämmer ett datum desto lättare blir det att planera de övriga helgerna i augusti... ;)

Edited by P-pan
Posted (edited)

Hej!

Har aldrig varit med på en Hifi-träff av detta slaget, men det skulle vara hemskt roligt (och kanske lite farligt) att höra ett väl intrimmat supersystem. Har en hel del Jazz på original LP om intresse finnes - eller så sköter värden musikvalet?

/Shaft (Anders)

PS. Senare halvan i Aug passar bäst för mig - första är jag bortrest på semester.

Edited by shaft
Posted
Har en hel del Jazz på original LP om intresse finnes - eller så sköter värden musikvalet?

Tyvärr så spelar a/wing fortfarande bara silverfisk... Jag hoppas att kunna komma som vanligt, men tyvärr är det nog bara 2a och 9de som passar i min agenda, sedan är jag troligen på resande fot en månad..

/ptr

Posted

Hej Euphonia-medlemmar har noterat att intresset för en träff i år verkar dåligt kanske det beror på att det är Arkenmässa strax efter min träff :Thinking:

och två resor inom kort till Götet blir en för mycket så jag ska kanske slopa träffen det året som e samtidigt som mässan.

Eller så har ni tröttnat på att komma hit :?:;)

Så jag avbokar årets träff dels för detta och dels för arbetssituationen jag har på mitt arbete som tar så mycket tid i anspråk.

Posted

Jag tror jag har missat två träffar och därigenom antog att jag inte var aledgible för att anmäla mig.

Blir det någon träff i sommar eller höst och datumet är möjligt så vill jag gärna komma!