Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted

Jag kan tycka såna här spelare är läckra. Ett stort aber som jag jag tänka mig är att damma av såna här konstruktioner. Är det ens möjligt? Det gäller inte specifikt denna spelare, utan alla av den mer futuristiska looken.

Har förstått att det sällan finns dammkåpor som på vanliga klassiska konstruktioner. Är det tryckluft på burk som gäller, eller är det bara låta det hela damma igen alternativt ett dammfritt, vakuumförseglat utrymme :?::Thinking::)

Posted

Intressant utseende för en tekniker/ingenjör kanske. Min reaktion är snarare varför man skall krångla till det så till den grad. Vad är det man uppnår med denna spelare som inte andra klarar, tro. :Thinking: Och mitt i allt detta en gammal SME-arm :o

Posted
Du måste ha missat en hel del matte klasser :app:

Det kanhända :D Men har den någon prislapp i Sek :?: Eller är det hemligt. :Thinking:

Tycker det lät bra. Kanske vi kan pressa lite till med ett gruppköp? :)

:Idea:

Posted

Ser ganska häftig ut enligt mitt tycke! :mm:

Det finns någon form av släktskap med t.ex Clearaudio i form av upphängning och undre balanshjul.

Se nu till att vi får se och höra den live på Arken!

Calm

Posted
Intressant utseende för en tekniker/ingenjör kanske. Min reaktion är snarare varför man skall krångla till det så till den grad. Vad är det man uppnår med denna spelare som inte andra klarar, tro. :Thinking: Och mitt i allt detta en gammal SME-arm :o

Ställer mig i detta ledet..... :)

\\K-man

Posted
Det kanhända :D Men har den någon prislapp i Sek :?: Eller är det hemligt. :Thinking:

:Idea:

Introduktions pris 185.800 inklusive moms

Förhoppnings vis så kommer priserna att gå ner något så snart som frihandels avtalet mellan EU och Kanada går igenom.

Posted
Ser ganska häftig ut enligt mitt tycke! :mm:

Det finns någon form av släktskap med t.ex Clearaudio i form av upphängning och undre balanshjul.

Se nu till att vi får se och höra den live på Arken!

Calm

Clearaudio använder ingen fjädring och har inte mot roterade tallrikar, så nej.

Posted
Clearaudio använder ingen fjädring och har inte mot roterade tallrikar, så nej.

Lite svårt att se på bilderna hur konstruktionen är gjord, roligare att titta live, så jag tar tillbaka jämförelsen.

Calm

Posted
Lite svårt att se på bilderna hur konstruktionen är gjord, roligare att titta live, så jag tar tillbaka jämförelsen.

Calm

Här är en fin presentation av Kronos Sparta från