Jump to content

Någon som läser Bild och Ljud hemma?

new order

Recommended Posts

manadens_omslag.jpg

Deras hemsida

Jag ramlade över denna tidning och blev nyfiken och inhandlade ett ex. av numret på bilden.Många roliga tester av hifi och hemmabio prylar i alla prislägen samt digitalkameror m.m.En tidning direkt riktad till Euphonias medlemmar,kanske :?:;)

Detta nummer innehåller tester av bl.a Avi laboratories förstärkeri och cd-spelare,Krell värsting surroundprylar tillsammans med Infinity prelude högtaleri m.m.

Någon annan på detta forum som brukar läsa denna tidning?

Jepp, jag brukar läsa denna tidning numera. Efter att Hifi&Musik har börjat att tappa i trovärdighet, ja det har dem. Tyckte mycket om Hifi&Musik förut och har försvarat den tidningen ofta på ett "annat" forum, men som sagt nu är de sämre än någonsin tyvärr.

Så nu har jag valt att börja läsa Bild och Ljud hemma.

Det som jag är nyfiken på angående denna tidning är, vad ifrån kommer killarna ifrån som skriver i den dvs vilka andra tidningar har de jobbat på bla. Någon här kanske känner igen någon av herrarna: Tore Bendiksen, Darren Waring,Geir Amundsen,Geir Nordby, Lasse Svendsen.

Mvh Per

De guttene der er de som er i norske Lyd & Bilde- høres ut som en svensk versjon av det norske bladet helt enkelt! :app:

edit: skrivefeil

VA skoj :app: !Bra att det kommer en konkurrent till det fvå tidningar som vi redan har.Fast direkt konkurrent kanske man inte kan kalla det eftersom testerna har så stor spännvidd inom så många områden.

Som min landsmann viking påpeker er det nok "søster" tidningen til lyd og bilde.

For de som ønsker ett mer "seriøst" Nordisk hifi magasin prøv FIDELITY, tror de fleste større pressbyråène har det el har mulighet til å skaffe det.

el prøv på www.audioforum.no

Dette er en variert og god tidning med hovedpunkten innen to kanal, abonnement anbefales :)