Putte Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 (edited) På grund av flytt från hus med stort vardagsrum till lägenhet med mindre dylikt, känner jag mig nödd och tvungen att sälja mina älskade Sonus Faber Amati Futura. Gråa är de - snygga som f..... och otroligt välljudande. Självklart finns allt kartonger, kvitton etc. Svider i hjärtat men hoppas på ett gott nytt hem för dessa. Pris: 150 000 Kr Putte Jag prissänker dessa underbara tingestar till 120 000 kr Putte Edited May 13, 2014 by Putte Quote
Apexorca Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 På grund av flytt från hus med stort vardagsrum till lägenhet med mindre dylikt, känner jag mig nödd och tvungen att sälja mina älskade Sonus Faber Amati Futura. Gråa är de - snygga som f..... och otroligt välljudande. Självklart finns allt kartonger, kvitton etc. Svider i hjärtat men hoppas på ett gott nytt hem för dessa. Pris: 150 000 Kr Putte Hade handlat direkt om jag inte redan haft ett par. Quote
Recommended Posts