Jump to content

En ny HIFI stjärna har tänts, Burkhardtsmaier


IcedEarth

Recommended Posts

Dags att investera i "aluminium-aktier".

Allvarligt: Är det försvarbart materialbruk? Är det så "all is well".

Håller med. Allt som är fräst ur ett solitt aluminiumblock bara för att det ska verka mer exklusivt och lite bättre känns egentligen som oerhört energislöseri...

Känns mer dom design än maximalt välljud, när man tittar på bilderna. Speciellt när de är iklädda svarta skjortor o vita handskar när de labbar... :)

Link to comment
Share on other sites

Håller med. Allt som är fräst ur ett solitt aluminiumblock bara för att det ska verka mer exklusivt och lite bättre känns egentligen som oerhört energislöseri...

Känns mer dom design än maximalt välljud, när man tittar på bilderna. Speciellt när de är iklädda svarta skjortor o vita handskar när de labbar... :)

Har ingen aning om hur det låter, men att bilderna har med estetik att göra är klart. Jag tycker inte heller det är konstigt. Snygga tycker jag att bilderna är.

Killarna med svart skjorta och handskar jag liknar Yello gubbarna. Jag ser visst mått av humor i detta. Det gillar jag. Jag förleds inte att tro att de jobbar med högtalarna, laborerar eller bygger dem med vita handskar i den miljön. Det är säkert inte heller meningen.

Detta system med försteg slutsteg och högtalare hade jag gärna hört en demo på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...