Guest om.s Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Fant denne ifra dagens avis i Norge, http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/24/415499.html måtte det ikke gå sånn, vis hensyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Fant denne ifra dagens avis i Norge, http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/24/415499.html måtte det ikke gå sånn, vis hensyn Men ser det inte ut som en kvinna eller iaf att han har långt svallande hår? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikael Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Man får väl ha ganska så bra fantasi för att människan på bilden ska "förvandlas" till kvinna känns det som /Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Man får väl ha ganska så bra fantasi för att människan på bilden ska "förvandlas" till kvinna känns det som /Mikael Ser du inte att han har långt hår? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikael Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Jovisst. Det gör jag. Jag tänkte nog mer på hans, hennes andra visuella egenskaper när jag skrev förra inlägget . Är det förresten ersättningsstereon som står nere vid hans ena fot /Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Gulp!!!!! Det gäller att visa hänsyn, eller bo på landet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akktustakki Posted November 25, 2004 Share Posted November 25, 2004 Känns mest som om denna kille, jo det är det. skall beundras. Grannarna jublar eftersom han blivit av med anläggningen pga, myndighetsbeslut. :angry: Hårdhifi någon? Hög volym och dålig musiksmak hos grannarna kan göra detta till verklighet hemma hos dig också. Stöd kampen! Mot grannarnas dåliga musiksmak och feg lyssningsvolym. :evil: :clown: ps/ mina grannar är vältränade/ ds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts