marcus_ec Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 (edited) Säljes - Martin Logan Spire i absolut nyskick och jag är pedant! De bästa högtalarna jag ägt och spelar med helt otrolig 3D-känsla. Finns massor att läsa om på internet. Är en magisk upplevelse varje gång jag sitter där. När tid finns kommer det bli Martin Logan igen! Mer info: http://www.martinlogan.com/products/spire Säljes enbart för att de används helt för lite, andra prioriteringar och barn. Knappt använda de senaste 7 månaderna och gissa hur gammal min dotter är... Färgen är bok, men jag har folierat de vita. Inget proffsjobb, men nöjd med resultatet. Lätt att plocka av och givetvis nyskick under foliet. Kommer med alla tillbehör. Nypris ca 100.000:- Ditt pris: 44.900:- Bilder - Länkar SÅLDA Edited November 29, 2014 by marcus_ec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus_ec Posted July 18, 2014 Author Share Posted July 18, 2014 Bump - Nytt pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus_ec Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 Upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus_ec Posted November 7, 2014 Author Share Posted November 7, 2014 upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus_ec Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 SÅLDA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts