Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej

Va ett tag sedan jag var här och haft en rad andra intressen som tagit tid och därmed orsaken.

Dock har intresset sakterligen kommit "tillbaka" och då i form av Lindemann.

Min fråga är om det finns en återförsäljare för dessa i Sverige?

Hittar inget konkret info om detta mer än att Esoterisk har eller hade dem.

Det jag är ute efter är om det finns något service ställe här i Svedala som kan Lindemann eller ni vet är duktiga överlag på service av signalkällor?

Mvh

Roland

Edited by DODGE.RJ
Posted

Ok...konstaterat att de va 10 år sedan Esoterisk hade Lindemann och att det inte finns någon återförsäljare i Svedala.

Då till saken. Har ni något tips på bra service ställe man kan kontakta.

Har en defekt laser enhet vilket gör att den ibland lirar mina SACD skivor, men ibland inte.

Har fått detta bekräftat och fått pris på enheten men vill först bilda mig en uppfattning om jag kan slippa skicka den till Tyskland.

Det är lite typiskt detta...hade KrellSACD MKII innan med allt vad det innbor och efter en jädrans resa fick jag tillslut en MKIII som funka.

Dock gjorde jag ett byte mot en Lindemann D680 och nu har detta inträffat.

Här har jag iaf något konkret svar och åtgärd vilket inte va fallet med föregående märke.

Posted
Ok...konstaterat att de va 10 år sedan Esoterisk hade Lindemann och att det inte finns någon återförsäljare i Svedala.

Då till saken. Har ni något tips på bra service ställe man kan kontakta.

Har en defekt laser enhet vilket gör att den ibland lirar mina SACD skivor, men ibland inte.

Har fått detta bekräftat och fått pris på enheten men vill först bilda mig en uppfattning om jag kan slippa skicka den till Tyskland.

Det är lite typiskt detta...hade KrellSACD MKII innan med allt vad det innbor och efter en jädrans resa fick jag tillslut en MKIII som funka.

Dock gjorde jag ett byte mot en Lindemann D680 och nu har detta inträffat.

Här har jag iaf något konkret svar och åtgärd vilket inte va fallet med föregående märke.

Jag kan bekräfta att det i dagsläget varken finns någon importör eller återförsäljare av Lindemann i Sverige. Lite synd - det är fina produkter och trevliga människor.