Apexorca Posted February 6, 2014 Posted February 6, 2014 (edited) Säljes: Synergistic Research Resolution Reference 2X3m Högtalarkabel med spadar i båda ändar. Den är från början av 2000-talet. Aktiv skärm med tillhörande transformator. Detta är kabel som ger ett kraftfullt djup med mycket bra botten och samtidigt luftig i hela registret. Det är en fantastiskt bra kabel som är mycket lätt att matcha i olika system. Jag har uppgraderat allt i mitt system 3 gånger men denna kabel har fått vara kvar tills nu (när den till slut får ge plats åt Nordost Odin). När den var ny kostade den runt 35.000kr i början av 2000-talet. Köpt på HiFi-stället i Göteborg. Jag vill ha 9900kr för den. Edited May 13, 2014 by Apexorca Quote
Apexorca Posted May 13, 2014 Author Posted May 13, 2014 (edited) Synd att ingen fått tillgång till denna trevliga kabel. NYTT PRIS 8500kr Edited September 4, 2014 by Apexorca Quote
Apexorca Posted September 4, 2014 Author Posted September 4, 2014 Synd att ingen fått tillgång till denna trevliga kabel. NYTT PRIS 8500kr Nytt pris ovan. Quote
Recommended Posts