Harryup Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 (edited) Inbjudan till HighEnd Mässmiddag på restaurang Vapiano . HighEndgänget hälsar alla välkomna att mingla med arrangörer, utställare, leverantörer ,tillverkare, forumdeltagare och förstås mässbesökare. På lördagen den 8 februari så kommer den årliga mässmiddagen gå av stapeln på restaurang Vapiano på Kungsbron 15. Restaurangen ligger centralt i norra delen av Lundqvist & Lindqvist kvarteret på mycket kort gångavstånd ifrån mässlokalerna. Efter mässan slutar kl 18:00 samlas de som vill för något att dricka i baren, vila fötterna i loungeavdelningen och äta middag. Restaurangen är italiensk och de har en komplett meny att välja ifrån, bl.a. pizzor, pastor och andra varmrätter. Tidigare år har vi varit runt 50-60 personer och vi hoppas att närheten till restaurangen och en komplett meny gör att alla skall känna sig välkomna. Restaurangen är stor så för att vi skall få så bra platser som möjligt vill de ha en uppskattning av hur många som kommer. HighEndgänget önskar genom Harryup alla välkomna att träffas på Vapiano. Vi kommer inte ha en bestämd tid då vi sätter oss till bords utan det är fritt att sätta sig till bords vartefter vi känner för det. För att förenkla planeringen uppskattar vi om man anmäler sig här innan men det går bra att komma direkt till restaurangen också. Mvh/Harryup Edited February 1, 2014 by Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Design Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Vi kommer gärna, och vi kommer vara fyra stycken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Välkomna Mvh/Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Jag kommer tyvärr inte Men hoppas på rapporter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Jag kommer tyvärr inte Men hoppas på rapporter Samma här. Den här tiden på året är bland de sämsta för egen del pga mässor inom mitt fack som normalt pågår fram till mitten av februari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jag kommer /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Riktigt tråkigt iår att jag måste passa tyvärr. Förra året var det en mycket trevlig middag på Vapiano och sedan lite eftersläckning på en pub i närheten. Tyvärr har jag blivit bortbjuden på födelsedagsmiddag hos en kompis och försöker hitta en anledning att dra mig ur, men tyvärr. Ha det så trevligt! Alltid kul att träffa likasinnade, men mässan kommer jag definitivt inte missa. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jag och Torkel kommer och vi kanske får med oss en besökare från Schweiz, Gary Schneider från ReQuest Audio Switzerland (se länk på Euphonia) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorma Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Jag och Bernt kommer på minglet vid 18.00, men vi tar middag på annat håll så vi drar strax efter 19.00. Vi ses över en bärs. Jorma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Hej Jorma och välkommen MEN det finns ett mingel för utställare också som inte är på Vapiano. Kanske är det det som du tänker på? Annars så ses vi på Vapiano för bärs. Kolla med HighEndMässans personal om du är tveksam. Utställare droppar nog in mera mellan 19-19:30. mvh/Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprudel Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Jag och Bernt kommer på minglet vid 18.00, men vi tar middag på annat håll så vi drar strax efter 19.00. Vi ses över en bärs. Jorma Hade varit kul att svinga en bägare med dig, det var länge sedan! Nu är jag dock i Valdisere och det är också länge sedan!! Det räcker kanske om jag säger HB på Silvermyntsgatan:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorma Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Hade varit kul att svinga en bägare med dig, det var länge sedan! Nu är jag dock i Valdisere och det är också länge sedan!! Det räcker kanske om jag säger HB på Silvermyntsgatan:-) Hej det var länge sedan, mellan 1984 och 1987 bodde jag där. Det var då vi gjorde en jämförelse mellan våra nya högtalare eller [ ) Vi får väl höras framöver då du föredrar skidåkning istället för att komma på mässan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorma Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Hej Jorma och välkommen MEN det finns ett mingel för utställare också som inte är på Vapiano. Kanske är det det som du tänker på? Annars så ses vi på Vapiano för bärs. Kolla med HighEndMässans personal om du är tveksam. Utställare droppar nog in mera mellan 19-19:30. mvh/Harryup Utställarna träffar vi hela dagen, det kan vara kul med lite "vanligt" folk som omväxling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprudel Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Hej det var länge sedan, mellan 1984 och 1987 bodde jag där. Det var då vi gjorde en jämförelse mellan våra nya högtalare eller [ ) Vi får väl höras framöver då du föredrar skidåkning istället för att komma på mässan. Yepp! Du hade också köpt en CD!!!! Tror det var Dire Straits vinyl vs CD. Det var tider, vinylen vann! Jönköping blir nog nästa mässa, därefter Arken. Hör av dig när du är i Göteborg via PM så klarar vi av den där bägaren:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorma Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Yepp! Du hade också köpt en CD!!!! Tror det var Dire Straits vinyl vs CD. Det var tider, vinylen vann! Jönköping blir nog nästa mässa, därefter Arken. Hör av dig när du är i Göteborg via PM så klarar vi av den där bägaren:-) OK, jag skickar ett PM direkt med mina telefonnummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Utställarna träffar vi hela dagen, det kan vara kul med lite "vanligt" folk som omväxling. Ni är hjärtligt välkomna precis som alla andra. Kul att ses igen. mvh/Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts