Jump to content

RUMBLE TUMBLE


kåbe

Recommended Posts

Imponerande projekt och fantastisk finish måste jag säga. Roligt att du också gillar ASR:s riia. Mycket för pengarna och kanske underskattad tycker jag.

Hur kopplar du om mellan ingångarna? Är de helt oberoende av varandra, så att du likt några Exlusive-modeller kan tala om två riian i ett apparathölje??

Hade en motsvarande Basis men med bara en uppsättning ingångar.

Calm

Det är en exclusive model (batteridrift) den har 2 ingångar och varje ingång har ett eget ingångssteg. Man kan mycket riktigt säga att det är 2 st riia i samma låda.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det är en exclusive model (batteridrift) den har 2 ingångar och varje ingång har ett eget ingångssteg. Man kan mycket riktigt säga att det är 2 st riia i samma låda.

Då förstår jag!

Trodde du pratade om Basis-modellen.

Jag har "en-ingångs" Exclusive-modellen och vet att den som testades i bla Stereophile var samma sort som du har. Praktiskt om man vill jobba med flera puppor!

Calm

Link to comment
Share on other sites

Välkommen i Garrardklubben! Eftersom jag inte är så aktiv på olika forum numera hade jag nästan missat din fina tråd, men jag har ju följt ditt arbete på nära håll och måste medge att du gjort ett riktigt seriöst arbete! Grattis, och att det också låter utmärkt kan jag vidimera!

Edited by persve
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...