P-pan Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 (edited) Nytt år och nya mässor http://highendmassan.se/ Edited January 14, 2014 by P-pan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Design Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Nytt år och nya mässor http://highendmassan.se/ Vi kommer vara på plats med Albedo, Gold Note samt Spendor, grundaren till Gold Note är på plats under lördagen för dem som villprata med honom. Vi kommer dela rum med Sound of Science. Hoppas jag får träffa er så man får ett ansikte på medlemmarna här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck77 Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Spendor det var f_n på tiden!, hoppas på Classic serien! Mvh Fredde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Design Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 (edited) Spendor det var f_n på tiden!, hoppas på Classic serien! Mvh Fredde Tyvärr kommer inte Classic-serien med på mässan men D7, A6r, A9 samt Statement. Jag håller med om att det är på tiden att Spendor exponeras i Sverige och jag är väldigt mån om att Classic Design ska synas till skillnad från förr. Gold Note är väldigt intressanta och tanken är att jag under förmiddagen och en bit efter lunch kör på Gold Notes högtalare för att på eftermiddagen byta till Spendor. Dock har vi ett ganska stort rum till ett par relativt små burkar så vi får se hur det går . Edited January 15, 2014 by Classic Design Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efny Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Surt att det är i två olika lokaler. Inte jämte varandra heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Surt att det är i två olika lokaler. Inte jämte varandra heller. Inte speciellt långt i mellan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Nu är det inte många timmar kvar till öppning Blir det någon gemensam fika någon av dagarna eller räcker det med middagen på Vapiano kanske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Nu är det inte många timmar kvar till öppning Blir det någon gemensam fika någon av dagarna eller räcker det med middagen på Vapiano kanske Det skulle vara trevligt eftersom jag missar middagen iår. Kom gärna med förslag jag är nog med både lör- och söndag. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Sitter på Bålstapendeln just nu, jag är givetvis på för en kopp endera dagen! /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 (edited) ... jag är givetvis på för en kopp endera dagen! /ptr Sent inlägg men... för intresserade, ska vi säga att vi ses på Lundqvist & Lindqvist imorgon, lördag, 14:00 vid matsalen i Hus E ? Adress: Klarabergsviadukten 90, "matsalen" ligger längst bort i byggnaden (man passerar över Blekholmstorget och in i mässlokal nr 2 kan man säga). Det är loungen där utställarna håller till. Edited February 7, 2014 by P-pan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 ....ska vi säga att vi ses på Lundqvist & Lindqvist imorgon, lördag, 14:00 vid matsalen i Hus E ? Adress: Klarabergsviadukten 90, "matsalen" ligger längst bort i byggnaden (man passerar över Blekholmstorget och in i mässlokal nr 2 kan man säga). Det är loungen där utställarna håller till. Det låter bra - då har jag med mig Mike Garson The Oxnard Sessions som du vann på eBay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts