The Hulk Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Japp det stämmer from med denna månaden utgår Nautlius 800 serien. Den nya serien kommer se likadana ut som Nautilus men där slutar likheterna. Allt är ändrat, element filter osv. Det kommer finnas flera olika modeller samt versioner. Priset går upp men även prestandan. En hint, en av de nya centrarna väger 97 kg.. :lol: Så börja spara, sälj katten, pantlåna damen och lubba och köpt dig frontgrillen til l dessa. Jag kan tyvärr inte avslöja mer men lovar att dessa kommer rocka.. OBS! Detta är offenltigt from med nu men jag vill ändå inte trampa nån på tårna så ajg behåller exakt betäckningar och vad som gjorts tills jag fått klartecken. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Öriket skakas om i sina grundvalar... Det var tunga nyheter... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Utan att säga för mycket så 2 ord: Signatur Diamond Gissa ? lite tankeverksamhet såhär på Lördagskvällen... Men oj oj oj såg centern 97 kg helt perverst alltså.. Brutalt tunga grejor och att det kommer finnas fler modeller och versioner gör det tufft för konkurenterna nu. Dessa kommer nog bli milstolpe efter milstolpe Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juha Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Jippi kayeeeyyy!! Då gjorde jag rätt med att vänta på uppgradering i B&W familjen. Det låter spännande med nyheter från B&W. Worth waiting for..sa någon någon gång...nu måste jag hämta en öl o fira!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perra_e Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Kommer HiFi-klubben fortfarande ha ensamrätt och blir det i så fall bara i Stockholm och Göteborg man kan skåda dessa nya skapelser Någon som vet Nautilus har ju hängt med ett tag nu så det var kanske inte helt oväntat att det skulle komma en efterföljare. Frågan är bara om det kommer att skapa ett STOOOORT hål i plånboken eller ej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juha Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Är det inte på tiden man kan se B&W hos andra hifi handlare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Skall bli intressant att se om de nya serien inte bara ser bättre ut än den gamla referensmodellen, utan också låter bättre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Press release Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted November 21, 2004 Author Share Posted November 21, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Hulk Posted November 21, 2004 Author Share Posted November 21, 2004 Bilder från Turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts