JockeX Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Nya diffusorn är uppe. Tyvärr fick ena högtalaren flyttas lite för att ackommodera den här bjässen till diffusor, men jag hoppas att det går bra i de 2,5 veckorna den kommer sitta uppe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprudel Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Nya diffusorn är uppe. Tyvärr fick ena högtalaren flyttas lite för att ackommodera den här bjässen till diffusor, men jag hoppas att det går bra i de 2,5 veckorna den kommer sitta uppe. De är ruskigt trevliga di där diffusorerna och så är det nog enda tillfället jag får pyssla med ljudfix till hustruns stora belåtenhet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toobs Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 De är ruskigt trevliga di där diffusorerna och så är det nog enda tillfället jag får pyssla med ljudfix till hustruns stora belåtenhet! sprider inte bara julstämning (och barr)..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts