Jump to content

700 kronors mannen!

Matrixen

Recommended Posts

Jag gillar stenhårt formuleringen i "hemmets hetaste teknik"

Det är lika bra att slå fast det med en gång. Det kostar att imponera på grannarna. En hemmabio för 20.000-30.000 kronor är inte mycket att hurra för, vare sig det gäller ljud- eller bildkvalitet.

Att läsa det i DI ger en ett brett leende :D

Jag har också noterat att jag med mitt musikintresse inte är ensam trots min ålder. När jag var på Pinkpop i Holland under påsken, för tre dagars rock'n'roll, lyssnade jag bland annat på Lenny Kravitz. Framför stod en äldre gentleman med vitt hår a la Einstein och med käpp - stenhårt diggande Lenny! Jag med mina 50 år kände mig helt plötsligt ung igen :-)

Skitkul tycker jag!

/ B

Jag kan meddela att man inte behöver vara över 40 för att passa in i beskrivningen...

Mina 26 år räcker gott och väl för att bli beskriven i DI.

Hur många gånger kostar inte en tur till skivaffären sådana pengar? och hur ofta blir det inte just den turen till affären... :blush

Däremot så är slips fortfarande något man stryper folk med. :evil:

Hmmmmm........ Träffande beskrivning... :D Mången film och CD har blivit inhandlad på fredags eftermiddagen.... :o

Jag tror dom har rätt i att vi som är runt 40 idag är mycket mer musik intresserade och musik medvetna än de som var runt 40 för 20 år sedan....