Jump to content

Recommended Posts

Posted

Detta ska bli väldigt roligt och jag, Anders och Stefan hoppas få träffa många musikintresserade!

Har ni inte redan läst, så rekommenderar jag Nomono's test på Staff!

Med tanke på vad högtalare som kan prestera i paritet med Staff brukar kosta, så har

Engelholm Audio lyckats långt över förväntan. Det är helt enkelt en jättebra, musikalisk och

lyssningsmotiverande högtalare till sitt pris. Om du kan - lyssna! Staff rekommenderas varmt.

Länk till Nomono

Vi tar med oss EA Coda feet samt nya EA Legato Cable!

ea_coda_feet1.pngEA_Legato_220.JPG

Posted
Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! :mm:

Klar att en liten lätt bris inte stoppar EA och Akkelis från hifidemo :)

Synd man missar denna demo med så många spännande produkter

Posted
Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! :mm:

Hoppas inte Sven stoppar åhörarna heller.

Lycka till Stefan & Co, det hade varit roligt med ett återbesök :)

/byZan

Posted

Kanske är dags att ändra årstid för era "besök" hos Akkelis?

Posted (edited)

Tack för en trevlig demo igår

Som en vän av både keramiska element och banddiskanter tycker jag Staff spelade mycket övertygande och i Trill hördes att det också fanns fina kvaliteter som bara väntade på att få blomma ut när högtalarna fått motioneras ett antal timmar till.

Sedan måste jag nämna era fötter som ni tagit fram på EA, de var riktigt fina och en väl genomtänkt produkt, kul att se!:-)

Edited by zood
Posted
Tack för en trevlig demo igår

Som en vän av både keramiska element och banddiskanter tycker jag Staff spelade mycket övertygande och i Trill hördes att det också fanns fina kvaliteter som bara väntade på att få blomma ut när högtalarna fått motioneras ett antal timmar till.

Sedan måste jag nämna era fötter som ni tagit fram på EA, de var riktigt fina och en väl genomtänkt produkt, kul att se!:-)

Tack själv Zood!

Ett set EA Coda feets är kvar hos Akkelis för demo (och ett set åkte till Danmark).