Engelholm Audio Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Detta ska bli väldigt roligt och jag, Anders och Stefan hoppas få träffa många musikintresserade! Har ni inte redan läst, så rekommenderar jag Nomono's test på Staff! Med tanke på vad högtalare som kan prestera i paritet med Staff brukar kosta, så har Engelholm Audio lyckats långt över förväntan. Det är helt enkelt en jättebra, musikalisk och lyssningsmotiverande högtalare till sitt pris. Om du kan - lyssna! Staff rekommenderas varmt. Länk till Nomono Vi tar med oss EA Coda feet samt nya EA Legato Cable! Quote
Engelholm Audio Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! Quote
Kilgore Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! Klar att en liten lätt bris inte stoppar EA och Akkelis från hifidemo Synd man missar denna demo med så många spännande produkter Quote
byZan Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! Hoppas inte Sven stoppar åhörarna heller. Lycka till Stefan & Co, det hade varit roligt med ett återbesök /byZan Quote
Vox Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Precis som förra gången vi skulle till Akkelis är det snöstorm som gäller. Dock är det inget som stoppar oss! Kanske är dags att ändra årstid för era "besök" hos Akkelis? Quote
Engelholm Audio Posted December 6, 2013 Posted December 6, 2013 Staff och Trill spelar. 4 tonarmar är igång. EA Coda feet imponerar. Jag förstår inte all danska. Men musiken flödar. Åh jag vill ha vinyl i julklapp, tomten! Ses imorgon? Quote
Double A Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 Var finns gilla knappen?! Kan bara hålla med, riktigt kul och trevligt de här! Quote
zood Posted December 7, 2013 Posted December 7, 2013 (edited) Tack för en trevlig demo igår Som en vän av både keramiska element och banddiskanter tycker jag Staff spelade mycket övertygande och i Trill hördes att det också fanns fina kvaliteter som bara väntade på att få blomma ut när högtalarna fått motioneras ett antal timmar till. Sedan måste jag nämna era fötter som ni tagit fram på EA, de var riktigt fina och en väl genomtänkt produkt, kul att se!:-) Edited December 7, 2013 by zood Quote
Engelholm Audio Posted December 9, 2013 Posted December 9, 2013 Tack för en trevlig demo igår Som en vän av både keramiska element och banddiskanter tycker jag Staff spelade mycket övertygande och i Trill hördes att det också fanns fina kvaliteter som bara väntade på att få blomma ut när högtalarna fått motioneras ett antal timmar till. Sedan måste jag nämna era fötter som ni tagit fram på EA, de var riktigt fina och en väl genomtänkt produkt, kul att se!:-) Tack själv Zood! Ett set EA Coda feets är kvar hos Akkelis för demo (och ett set åkte till Danmark). Quote
Recommended Posts