P-pan Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 110 pounds. Snyggt Plind. Det är lätt att förstå att ljudet är välsignat t.o.m redan innan man har hört första tonerna Grattis från mig också... Quote
plind Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Snyggt Plind. Det är lätt att förstå att ljudet är välsignat t.o.m redan innan man har hört första tonerna Grattis från mig också... Bless you Pan Quote
plind Posted October 7, 2013 Author Posted October 7, 2013 Kan tillägga att speldosan trycker ur sig upp till 100w i ren klass A. Gasar man på mer än så glider den över i AB och kommer då upp i 150w. Den har en nättrafo på 3000 VA. Tvillingmodellen 33.0 går bara i AB och lämnar där 330w. Priset på de båda är detsamma(över min budget..) men när de såldes som "demoex" till i runda slängar halva priset gällde det att slå till snabbt 33.0 försvann strax efter jag hämtat 15.0. Quote
sprudel Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 Kul med nya grejor som får fina lovord av pressen också, det var en recension som heter duga. Inspelad o klar när det är demoex så det är bara att köra. Klass A is da shit!! Quote
calle_jr Posted October 7, 2013 Posted October 7, 2013 http://img.photobucket.com/albums/v492/pli...zps720cb950.jpg Översiktsbild på "referenssystemet". Som ni ser och förstår så gillar Paul vinylspelare Wow vilket lyssningsrum! :mm: Till att börja med... Quote
K-man Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 Kul att se Doxa igen...en gång i tiden hade jag ju faktiskt slutsteg från Doxa, gav mig många timmar musik! Tack för reportaget och nya prydnader hemma är aldrig fel! \\K-man Quote
Recommended Posts