Hifi_Perrra Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 (edited) Hej! Stämmer det att Audio Nord tar över agenturen för Vivid Audio? Någon som kan bekräfta detta? Edit: Raderad pga dubbelpost. Edit: Kopierade din text hit och raderade den andra dubbeltråden eftersom fortsatta postningar gjorts här. //calle_jr Edited September 19, 2013 by calle_jr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Edit: Raderad pga dubbelpost. Blev nog en radering för mycket! Ryktet gör gällande att det handlar om Audio Nord, men deras hemsida skulle nog tarva en översyn så inget och hämta där. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Hur menar ni då? Radera gör man väl om man dubbelpostar eller? Så är det ju på alla andra forum iaf. Hur som helst så verkar det som att dom iaf uppdaterar sin fyndavdelning med jämna mellanrum, annars måste jag hålla med om att det ser rätt dött ut där sen Ludwig försvann. Det var väl han som tog hand om sidan mer eller mindre. Det märktes ju även på Stylus. Blev nog en radering för mycket! Ryktet gör gällande att det handlar om Audio Nord, men deras hemsida skulle nog tarva en översyn så inget och hämta där. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Hur menar ni då? Radera gör man väl om man dubbelpostar eller? Så är det ju på alla andra forum iaf. Hur som helst så verkar det som att dom iaf uppdaterar sin fyndavdelning med jämna mellanrum, annars måste jag hålla med om att det ser rätt dött ut där sen Ludwig försvann. Det var väl han som tog hand om sidan mer eller mindre. Det märktes ju även på Stylus. Läste tyvärrr bara den raderade posten därav mitt svar! Såg inte den andra. Så självklart. När det gäller hemsidor generellt så är det bra om man regelbundet uppdaterar. Vem vill läsa om nyheter från 2011 och 2012? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Ok. Nej, det är klart så mycket som internet används idag till alla möjliga saker. Det är ju knappast en fördel att ha en sida som uppdaterades senast 2011 eller 2012 då dom flesta eller ganska många i detta land sitter vid sina internet uppkopplade mobiler eller datorer. Även webshopparna är ju på frammarsch. Det finns ju inget som talar för att det kommer att bli tvärtom, det kan nog ändå dom flesta hålla med om. Läste tyvärrr bara den raderade posten därav mitt svar! Såg inte den andra. Så självklart. När det gäller hemsidor generellt så är det bra om man regelbundet uppdaterar. Vem vill läsa om nyheter från 2011 och 2012? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 ..pratade just med en branch-insider och han bekräftade att ditt påstående är sant, men gick inte in på några detaljer! kollar man på audionords hemsida under produkter så finns dom med längst ner! /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprudel Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Vivid gör spännande högtalare, verkligen fin demo i Jönköping. Kul om de kunde bli mer var man gods om man nu kan prata i de termerna avseende high end högisar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Hur menar ni då? Radera gör man väl om man dubbelpostar eller? Så är det ju på alla andra forum iaf. Hur som helst så verkar det som att dom iaf uppdaterar sin fyndavdelning med jämna mellanrum, annars måste jag hålla med om att det ser rätt dött ut där sen Ludwig försvann. Det var väl han som tog hand om sidan mer eller mindre. Det märktes ju även på Stylus. Nej, det var inte Ludwig. Jag tog hand om Audionords hemsida på den tiden. Idag är det jag som sköter om Stylus.. Den borde vara uppdaterad, även om det altid finns mer att göra. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 Ok Nej, det var inte Ludwig. Jag tog hand om Audionords hemsida på den tiden. Idag är det jag som sköter om Stylus.. Den borde vara uppdaterad, även om det altid finns mer att göra. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts