- Marten - Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Vi är väldigt glada över en 6 sidor mycket positiv test av Coltrane i det senaste numret (nr 35) av den välrenommerade tidningen Hifi+. Denna tidning kan ni ladda ner här http://www.newsstand.com/index.cfm?fuseact...&privacy_flag=N om ni vill läsa hela tidningen inklusive testen på Coltrane. Annars kommer testen ut på vår hemsida inom kort www.martendesign.com . Med vänlig hälsning Mårten Design 031-207200 Ps. Glöm inte Burmester demon på onsdag-torsdag kl 15-20 denna veckan på Mårten Centre, Götabergsgatan 18 i Göteborg, där ni kan lyssna bla på Coltrane med den mycket spännande Burmester elektroniken. Ds. Quote
Guest om.s Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Vi är väldigt glada över en 6 sidor mycket positiv test av Coltrane i det senaste numret (nr 35) av den välrenommerade tidningen Hifi+. Denna tidning kan ni ladda ner här http://www.newsstand.com/index.cfm?fuseact...&privacy_flag=N om ni vill läsa hela tidningen inklusive testen på Coltrane. Annars kommer testen ut på vår hemsida inom kort www.martendesign.com . Med vänlig hälsning Mårten Design 031-207200 Ps. Glöm inte Burmester demon på onsdag-torsdag kl 15-20 denna veckan på Mårten Centre, Götabergsgatan 18 i Göteborg, där ni kan lyssna bla på Coltrane med den mycket spännande Burmester elektroniken. Ds. Grattis, veldig bra lesning, fikk HIFI+ 35 i posten idag, skal bli spennende å høre de "live" senere i uken... mvh Quote
Jan Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Stor grattis här från Danmark. Fik ochså min HiFi + her i dag och lästa straks om Coltrane. Det kan jo nästan inte bli mycket mera positivt Helt korrekt skrivar dom om det enda lite "problem". Man trängar väldig stora och bra slutsteg om man skal få det optimale resultatet...... .... Exact det jag oplevte hemma hos Jorma Quote
Guest Jorma Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Stor grattis här från Danmark. Fik ochså min HiFi + her i dag och lästa straks om Coltrane. Det kan jo nästan inte bli mycket mera positivt Helt korrekt skrivar dom om det enda lite "problem". Man trängar väldig stora och bra slutsteg om man skal få det optimale resultatet...... .... Exact det jag oplevte hemma hos Jorma Samma kombination får du hör igen på Supertreffen i slutet av februari om du kommer till Viborg då Carsten och Otto från Viborg Musik & Hifiklub bodde hos mig över Arkenmässan och dom tyckte också om det dom hörde. Quote
Bravo Posted November 16, 2004 Posted November 16, 2004 Den tidningen skall inhandlas så fort den dyker upp i tidningsståndet. Skojigt att kritiken blev god. Grattis! Quote
Recommended Posts