Hamster Posted May 12, 2013 Posted May 12, 2013 Hej Jag tänkte DIYa litet i veckan när mitt försteg levereras. Jag skall löda ihop ett par balanserade XLR snören, och till detta vill jag ha Neutriks guldpläterade, svarta kontakter. Sen tänkte jag dra på en strumpa över kabeln också, men var köper jag detta bäst över disk i Stockholm? Kjell o Co har inte Neutriks guld-version och jag har inte lyckats hitta någon annan lämplig leverantör. Visst, Elfa finns ju... När det bara är fem små saker känns det rätt onödigt att handla på postförskott. Jag brukar vara en hejare på att hitta saker med Google. men denna gång går jag bet... /tomas Quote
plundin™ Posted May 12, 2013 Posted May 12, 2013 (edited) Kolla Elfa, dom har ju butiker oxå, annars närmaste välsorterade musikaffär! /ptr Edited May 12, 2013 by plundin™ Quote
Hamster Posted May 13, 2013 Author Posted May 13, 2013 Just dom guldpläterade varianterna brukar inte musikaffärerna ha, så det fick bli en tripp till Elfa i Solna. Tack! Kolla Elfa, dom har ju butiker oxå, annars närmaste välsorterade musikaffär! /ptr Quote
Recommended Posts